عادل فردوسی‌پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به سراغ یک چهره بسیار محبوب یعنی همایون شجریان رفته است. هنرمند مشهوری که همواره علاقه خود را به ورزش نشان داده است. در ابتدای این گفت‌وگوی فردوسی‌پور به این موضوع اشاره کرد که همیشه دوست داشته تا با استاد شجریان مصاحبه‌ای داشته باشد اما این اتفاق هرگز رخ […]

- من پرسپولیسی هستم/ پدر متعصبانه طرفدار رئال مادرید بود

عادل فردوسی‌پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به سراغ یک چهره بسیار محبوب یعنی همایون شجریان رفته است. هنرمند مشهوری که همواره علاقه خود را به ورزش نشان داده است.

در ابتدای این گفت‌وگوی فردوسی‌پور به این موضوع اشاره کرد که همیشه دوست داشته تا با استاد شجریان مصاحبه‌ای داشته باشد اما این اتفاق هرگز رخ نداده است. البته عادل خاطره‌ای را از استاد شجریان تعریف کرد که در پشت صحنه یکی از کنسرت‌ها متوجه شده است که ایشان به شدت طرفدار برنامه «نود» است و آن را دنبال می‌کند.

فردوسی‌پور در اولین سوال جنجالی خود از همایون پرسید که آیا درست است که می‌گویند استاد شجریان طرفدار سرسخت پرسپولیس بوده و خود  همایون شجریان استقلالی‌ است؟ همایون در پاسخ با خنده این شایعه را تکذیب کرد و گفت: نه این موضوع درست نیست. پدر همیشه طرفدار خود فوتبال و بازی ها زیبا بود و بازی با کیفیت را دوست داشت و در بین تیم‌های خارجی متعصبانه طرفدار رئال مادرید بود. تا جایی که در دوران بیماری نیز نتایج این تیم را کاملا پیگیری می‌کرد.

فرزند استاد شجریان در خصوص تیم محبوب خود نیز گفت: من هیچ گاه تیمی را متعصبانه دوست نداشته‌ام اما احساس می‌کنم همیشه تمایلم به باشگاه پرسپولیس بیشتر بوده است.

منبع: خبـر ورزشی