همایون شجریان در مصاحبه خود با عادل فردوسی‌پور خاطره جالبی را از تماشای فینال جام جهانی تعریف کرد. فرزند استاد شجریان در این خصوص گفت: قبل از فینال یکی از دوستانم تماس گرفت و برای تماشای دیدار فینال بین فرانسه و آرژانتین  ما را به منزل خود دعوت کرد. من هم با یاسمین دخترم که […]

- عاشق مسی هستم/ فینال جام‌جهانی را از استرس نتوانستم ببینم

همایون شجریان در مصاحبه خود با عادل فردوسی‌پور خاطره جالبی را از تماشای فینال جام جهانی تعریف کرد. فرزند استاد شجریان در این خصوص گفت: قبل از فینال یکی از دوستانم تماس گرفت و برای تماشای دیدار فینال بین فرانسه و آرژانتین  ما را به منزل خود دعوت کرد. من هم با یاسمین دخترم که علاقه زیادی به تیم فرانسه دارد و حسابی نیز فوتبالی است برای تماشای بازی به آنجا رفتیم که جمعیتی حدود هشتاد نفر آنجا بود.

شجریان ادامه داد: من خیلی به مسی علاقه دارم و دوست داشتم قهرمانی در جام جهانی نیز به کارنامه فوتبالی او اضافه شود ولی شرایط بازی و درخشش امباپه طوری پیش می‌رفت که ناامید شده بودم. آنقدر استرس داشتم که از اواسط نیمه دوم نتوانسم آن فضا را تحمل کنم و از خانه بیرون رفتم. وقتی دوستانم تماس گرفتند و خبر قهرمانی آرژانتین را دادند می‌خواستم از خوشحالی از دیوار بالا بروم!

همایون شجریان در ادامه صحبت‌های خود به علاقه استاد شجریان به کریسیتانو رونالدو اشاره کرد و گفت همیشه سر این موضوع بایکدیگر کری داشتیم و پدر واقعا به این فوتبالیست بزرگ علاقه‌مند بود.

در همین رابطه بخوانید: همایون شجریان: من پرسپولیسی هستم/ پدر متعصبانه طرفدار رئال مادرید بود

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.