کشتی آزاد با یک فینالیست و یک حذفی شروع کرد/ طلا به رحمان می‌رسد؟
کشتی آزاد با یک فینالیست و یک حذفی شروع کرد/ طلا به رحمان می‌رسد؟

  به گزارش زیرنویس، از هانگژو، مسابقات ۲ وزن اول رقابت های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (جمعه) آغاز شد که در پایان مسابقات نوبت صبح، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار فینال راه یافت و ابراهیم خواری حذف شد. در وزن […]

 

به گزارش زیرنویس، از هانگژو، مسابقات ۲ وزن اول رقابت های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (جمعه) آغاز شد که در پایان مسابقات نوبت صبح، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار فینال راه یافت و ابراهیم خواری حذف شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر لوبرگویتو آلوین از فیلیپین را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۹ بر ۸ مغلوب امان قهرمان آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۶ عباس رحمان اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد کایکی یاماگوچی از ژاپن گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر مقابل باون وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۱ از سد باجرانگ دارنده مدال های برنز المپیک، و نقره و برنز جهان از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف تولگا اوچیر تومور دارنده مدال برنز جهان از مغولستان می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۲:۳۰ امروز برگزار می شود.

منبع: مـهر