اگرچه رابطه محمد مایلی‌کهن و علی دایی این روزها خیلی خوب است ولی فراموش نکرده‌ایم که آن‌ها در سالیان گذشته با یکدیگر اختلافات عمیقی داشتند و حتی کار به شکایت، دادگاه و زندان هم کشیده شد. اتفاقا امروز سالگرد یکی از درگیری‌های لفظی جدی این دو نفر است که اگر دخالت اطرافیان نبود شاید کار […]

- عفو عمومی می‌خواهند تا جریانات به سود خودشان باشد

اگرچه رابطه محمد مایلی‌کهن و علی دایی این روزها خیلی خوب است ولی فراموش نکرده‌ایم که آن‌ها در سالیان گذشته با یکدیگر اختلافات عمیقی داشتند و حتی کار به شکایت، دادگاه و زندان هم کشیده شد. اتفاقا امروز سالگرد یکی از درگیری‌های لفظی جدی این دو نفر است که اگر دخالت اطرافیان نبود شاید کار فراتر هم می‌رفت.

روز سیزدهم مهر سال ۱۳۹۲ زیرنویس گزارش کاملی از درگیری شدید لفظی میان محمد مایلی‌کهن و علی دایی در جریان برگزاری دیدار صبا و پرسپولیس منتشر کرد. این دو نفر که در آن مقطع هدایت صبا و پرسپولیس را بر عهده داشتند، در یک صحنه کنار زمین با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و کار به کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی هم کشیده شد. مایلی‌کهن علاوه بر انتقاد از رفتار سرمربی پرسپولیس در کنار زمین، مدعی بود برخی افراد کارچاق‌کن‌هایی دارند که مالیات‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد و علی دایی نیز در مصاحبه خود تاکید کرد سرمربی صبا پیرامون مسائلی صحبت می‌کند که به او ارتباطی ندارد. در روزهای آینده برای شما خواهیم نوشت که این ماجرا چقدر بازتاب پیدا کرد و به کجاها که نرسید.

منبع: خبـر ورزشی