استقلال که در ماه‌های اخیر دچار حواشی زیادی بود و مسئولان این باشگاه در کنار حواشی موجود به دنبال خرید بازیکن خارجی با کیفیت بودند. در این میان گوستاوو بلانکوی آرژانتینی و جلال الدین ماشاریپوف گزینه‌های آبی‌های پایتخت بودند اما بعد از ناکامی در جذب جلال الدین ماشاریپوف، نکونام در نهایت تصیمش را در مورد […]

- مدافع ملی‌پوش استقلال باید به فکر تیم دیگری باشد

استقلال که در ماه‌های اخیر دچار حواشی زیادی بود و مسئولان این باشگاه در کنار حواشی موجود به دنبال خرید بازیکن خارجی با کیفیت بودند.

در این میان گوستاوو بلانکوی آرژانتینی و جلال الدین ماشاریپوف گزینه‌های آبی‌های پایتخت بودند اما بعد از ناکامی در جذب جلال الدین ماشاریپوف، نکونام در نهایت تصیمش را در مورد آخرین نفر لیست آبی‌ها گرفت برای نیم فصل اول گرفت و ترجیح داد نام امید حامدی‌فر را به لیست اضافه کند.

این در حالی است که پیش از این شایعه‌هایی هم در مورد اضافه شدن نام عارف غلامی به لیست استقلال وجود داشت اما در نهایت جواد نکونام تصمیم گرفت در خط هافبک تیمش را تقویت کند.

بر همین اساس عارف غلامی باید به دنبال تیم جدید باشد تا دوران دوری او از فوتبال بیشتر از این نشود و شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست ندهد.

منبع: خبـر ورزشی