هری کین، ملی‌پوش انگلیسی پس از انتقالش از تاتنهام به بایرن مونیخ در تابستان، هنوز خانه‌ای در آلمان خریداری نکرده است. به گزارش نشریه بیلد، کین ۳۰ ساله پس از تکمیل انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی (۱۲۱ میلیون دلاری) به بوندسلیگا همچنان در جستجوی خانه‌ای در مونیخ است و شانس خرید یک عمارت ۳۰ میلیون پوندی […]

- هری کین هنوز خانه ندارد!/ معلم آلمانی ستاره جدید بایرن غایب بود

هری کین، ملی‌پوش انگلیسی پس از انتقالش از تاتنهام به بایرن مونیخ در تابستان، هنوز خانه‌ای در آلمان خریداری نکرده است. به گزارش نشریه بیلد، کین ۳۰ ساله پس از تکمیل انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی (۱۲۱ میلیون دلاری) به بوندسلیگا همچنان در جستجوی خانه‌ای در مونیخ است و شانس خرید یک عمارت ۳۰ میلیون پوندی (۳۶.۵ میلیون دلاری) را رد کرد.

شروع زندگی در آلمان برای کین تقریبا چالش‌برانگیز بوده است، او ماه گذشته اعتراف کرد که به دلیل غیبت معلمش، یادگیری زبان آلمانی را هنوز به پایان نرسانده و گفت: «راستش را بگویم هنوز زیاد پیش نرفته‌ام. وقتی برگشتم قرار است درس را شروع کنم، معلمم مدتی نبود. من کاملاً آماده تلاش برای یادگیری زبان هستم. به من گفته شده که آلمانی بسیار سخت است، اما می‌خواهم تا آنجا که ممکن است با فرهنگ آلمانی آشنا شوم و حتی اگر چند کلمه هم بتوانم بر زبان بیاورم خوب است.»

با این حال، بلد نبودن زبان تأثیری بر عملکرد او در زمین نداشته و تا اینجای کار ۹ گل و ۴ پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده. کین اکنون مشغول آماده‌سازی برای دیدار بایرن مقابل فرایبورگ است و به دنبال کمک به تیم جدیدش برای کم کردن فاصله با بایرلورکوزن، صدرنشین لیگ در جستجوی اولین جام در دوران حرفه‌ای خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی