شجاع خلیل‌زاده پس از چند سال بازی در لیگ ستارگان قطر دوباره به لیگ برتر برگشته و در همین شروع فصل تاریخ سازی می‌کند! مدافع محبوب هواداران پرسپولیس جوری از این تیم رفت که امسال دوباره نتوانست برگردد. او هفته‌ها منتظر پرسپولیس ماند، یحیی او را می‌خواست و باشگاه هم مشکلی نداشت، دوست صمیمی‌اش کنعانی […]

- شجاع نیامده رکورددار شد/ دورخیز مخترع لوگوبوسی برای تاریخ‌سازی!

شجاع خلیل‌زاده پس از چند سال بازی در لیگ ستارگان قطر دوباره به لیگ برتر برگشته و در همین شروع فصل تاریخ سازی می‌کند!

مدافع محبوب هواداران پرسپولیس جوری از این تیم رفت که امسال دوباره نتوانست برگردد. او هفته‌ها منتظر پرسپولیس ماند، یحیی او را می‌خواست و باشگاه هم مشکلی نداشت، دوست صمیمی‌اش کنعانی هم برگشت و در تیم هم همه موافق بازگشت این ملی پوش بودند اما فضای مجازی بهانه‌ای شد که شجاع از پیراهن محبوبش دور بماند!

مخترع بوسیدن لوگو در فوتبال ایران یک پیراهن قرمز دیگر را انتخاب کرد، یک تیم پرطرفدار به نام تراکتور و از همان هفته نخست بازوبند کاپیتانی راهم بر بازو بست به تیم ملی هم دعوت می‌شود.

اما شجاع منتقدانی داشته و دارد، چه در مورد سبک بازی و چه آمادگی جسمانی یا روحی، او در همین پنج هفته کم حاشیه نداشته؛ از بازی با پرسپولیس و باخت تا رقابت هفته قبل و مصاحبه علیه شهاب زاهدی!

حالا شجاع در پنجمین بازی این فصل با گرفتن چهارمین کارت زرد محروم شده است. در تاریخ لیگ برتر فقط یک بار یک بازیکن در چهار بازی اول ۴ کارت زرد گرفت و شجاع با این رکورد به دومین نفر در تاریخ ایران تبدیل شد.

البته که قانون ۴ کارت برای اولین محرومیت تازه است و قبلاً که این عدد ۲ یا ۳ کارت زرد بود، نفرات زیادی در دو یا سه بازی اول اخطار گرفتند و محروم شدند. اما در فصل‌های اخیر که ۴ کارت زرد برای اولین محرومیت ملاک شده شجاع خلیل‌زاده دومین رکورددار است.

گفتنی است پس از اولین محرومیت بازیکنان با دریافت سه کارت زرد دوباره محروم می‌شوند و رکورد تاریخ لیگ دریافت ۱۰ کارت زرد و از دست دادن سه مسابقه است، آن هم بدون کارت قرمز و اخراج!

منبع: خبـر ورزشی