به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار داشت: به پاس نکوداشت هفته انتظامی و به منظور صیانت از اموال مردم، ترخیص فوق العاده کلیه وسایل نقلیه توقیفی با ایجاد تسهیلات ویژه در چارچوب مستندات قانونی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: زمان آغاز اجرای این طرح از تاریخ ۱۵ مهرماه تا ۲۹ مهرماه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار داشت: به پاس نکوداشت هفته انتظامی و به منظور صیانت از اموال مردم، ترخیص فوق العاده کلیه وسایل نقلیه توقیفی با ایجاد تسهیلات ویژه در چارچوب مستندات قانونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: زمان آغاز اجرای این طرح از تاریخ ۱۵ مهرماه تا ۲۹ مهرماه به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در خصوص تسهیلات ترخیص وسایل نقلیه گفت: تشریفات اضافی حذف و  با ثبت تقاضای ترخیص از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» بصورت کاملا اینترنتی و یا مراجعه به دفتر خدمات پلیس+۱۰ از مراجعه مکرر متقاضیان پیشگیری خواهد شد.

وی به شرایط تقسیط جرایم اشاره کرد و افزود: متقاضی صرفاً با پرداخت ۵۰ درصد جرایم تخلفات خود نسبت به ثبت تقاضای ترخیص اقدام و به پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده جرایم به‌شکل اقساط یک‌ساله متعهد شود.

سرهنگ کریمی بخشودگی جرایم تاخیر در دریافت بیمه نامه شخص ثالث و تقسیط خرید بیمه از دیگر اقدام تسهیل‌گری پلیس به مناسبت هفته انتظامی اشاره کرد و گفت: همچنین هزینه پارکینگ وسایل نقلیه‌ای که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف شده بر مبنای نرخ نامه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا