به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات انفرادی پرش با اسب از صبح امروز به وقت چین در پیست سوارکاری شهر تانگلو آغاز شد. در مسابقات امروز سه نماینده ایران شامل نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد در دور اول مرحله نهایی انفرادی شرکت کردند که در پایان، خانجانی و غریبی راهی […]

راهیابی دو سوارکار ایران به مرحله فینال
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات انفرادی پرش با اسب از صبح امروز به وقت چین در پیست سوارکاری شهر تانگلو آغاز شد.

در مسابقات امروز سه نماینده ایران شامل نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد در دور اول مرحله نهایی انفرادی شرکت کردند که در پایان، خانجانی و غریبی راهی مرحله فینال شدند.

نکته قابل توجه این است که صرف نظر از نتایج و امتیازات شرکت‌کنندگان در مسابقات سوارکاری بازی‌های آسیایی، از هر کشور تنها دو نماینده می‌توانند راهی فینال شوند که از سه نماینده ایران، دو نفر به فینال رسیدند. 

خانجانی در این دور بدون خطا مسیر را طی کرد که با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد و غریبی نیز با ۹ خطا به کار خود در این مرحله پایان داد.

هر سه نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سوارکاری بازی‌های آسیایی هانگژو دیروز با کسب امتیاز لازم به مسابقات امروز صعود کردند. در مجموع ۲۵ شرکت‌کننده جواز حضور در فینال را کسب کرده‌اند.

رقابت‌های فینال ساعت ۱۵ به وقت محلی آغاز و بازدید از پیست(مانِژ) نیز ساعت ۱۴ انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا