به گزارش زیرنویس، در دور هشتم مسابقات شطرنج در بازیهای آسیایی هانگژو ، تیم ایران به مصاف فیلیپین رفت و موفق شد حریفش را ٣ بر یک شکست بدهد و به پنجمین برد خود دست پیدا کند. در این رقابت، پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور حریفان خود را شکست دادند و پویا ایدنی […]

به گزارش زیرنویس، در دور هشتم مسابقات شطرنج در بازیهای آسیایی هانگژو ، تیم ایران به مصاف فیلیپین رفت و موفق شد حریفش را ٣ بر یک شکست بدهد و به پنجمین برد خود دست پیدا کند.

در این رقابت، پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور حریفان خود را شکست دادند و پویا ایدنی برابر شطرنج‌باز فیلیپینی مغلوب شد.

تیم ایران با این برد، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و برای قهرمانی باید به دنبال کسب پیروزی در دور نهم باشد.

تیم ملی ایران تاکنون مقابل فیلیپین، مغولستان، بنگلادش، قزاقستان، چین و ازبکستان به برتری رسیده و مقابل هند و ویتنام مساوی کرده است و همچنان با ۷.۵ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در این بخش ۱۳ تیم حضور دارند. این مسابقه تا مرحله نهم ادامه دارد.

ایران فردا در دور نهم بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی، به مدال طلای بازیهای آسیایی دست خواهد یافت. با توجه به اینکه هند از ایران ۰.۵ امتیاز عقب است، ایران با برد در مسابقه فردا، به مدال طلای بازیهای آسیایی خواهد رسید.

منبع خبر: رکنـا