یحیی گل‌محمدی حداقل در سه خط مربی خوشبختی است! او بهترین دروازه‌بان ایران را دارد و البته کلی مدافع و هافبک خوب و باتجربه و ملی‌پوش. حالا اینکه پرسپولیس مهاجمی در حد و اندازه‌های نامش ندارد (که ندارد) یک بخشش تقصیر مدیریت است و یک بخش خود گل‌محمدی. چرا؟ این یحیی بود که شهاب زاهدی […]

- خوشبختی یحیی با این بازیکن پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی حداقل در سه خط مربی خوشبختی است! او بهترین دروازه‌بان ایران را دارد و البته کلی مدافع و هافبک خوب و باتجربه و ملی‌پوش. حالا اینکه پرسپولیس مهاجمی در حد و اندازه‌های نامش ندارد (که ندارد) یک بخشش تقصیر مدیریت است و یک بخش خود گل‌محمدی. چرا؟ این یحیی بود که شهاب زاهدی را انتخاب کرد و حالا باید از او بازی بگیرد. یک مهاجم در درجه اول و دوم و سوم باید گل بزند که خب شهاب نمی‌زند! خیلی‌ها عقیده دارند مشکل او با گل اول حل می‌شود و فشارهای کاذب از روی دوشش برداشته خواهد شد اما نوع فوتبال زاهدی طوری است که حتی اگر چند گل هم در بازی‌های آینده بزند، خیلی نمی‌توان روی او حساب کرد و زاهدی را مهاجم بزرگی با استانداردهای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس دانست. همین مهدی عبدی که یحیی او را نخواست تا حالا ۲ گل برای تراکتور زد اما بعید به نظر می‌رسد تا آخر فصل شهاب زاهدی و نبیل باهویی بیشتر از ۵، ۶ گل برای پرسپولیس بزنند. قرمزها در نقل و انتقالات دو جا اشتباه کردند؛ یکی آنجایی که باید یک گلر ذخیره مناسب می‌خریدند که نخریدند و دیگری جایی که باید یک مهاجم بزرگ و گلزن می‌خریدند اما باز هم نخریدند!

گل‌محمدی که نمی‌خواهد صدرنشینی را از دست بدهد، برای حل این مشکل در بعضی از بازی‌ها از وحید امیری و در برخی مسابقات از امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه در کنار شهاب زاهدی استفاده می‌کند که اتفاقاً آنها خوب کار می‌کنند اما مشکل مهاجم نوکی است که گل نمی‌زند. عالیشاه در قطر بازی را برای یحیی درآورد و حالا بیرون نشاندن او سخت می‌شود. قاعدتاً امید باید مقابل گل‌گهر فیکس باشد و تکلیف امثال ترابی و امیری را هم پزشکان پرسپولیس  مشخص می‌کنند. ترابی در آخرین بازی پرسپولیس و گل‌گهر با هت‌تریک رؤیایی خود پرسپولیس را به سمت قهرمانی هل داد و طبعاً یحیی که خیلی فوتبال او را قبول دارد، از بازگشتش به میادین استقبال می‌کند. وحید امیری هم همیشه از تجربه خود نهایت بهره را می‌برد و طبعاً حضورش به سود پرسپولیس است. در این بازی یاسین سلمانی هم که گفته می‌شود به تیم ملی دعوت شده، خیلی انگیزه دارد. او تا حالا در لیگ فیکس نبوده اما مقابل الدحیل از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. سعید صادقی هم که دیگر گلزن پرسپولیس مقابل گل‌گهر در بازی آخر دو تیم بود، برای درخشش مقابل تیم سابقش باانگیزه است هرچند شنیدیم نام او باز هم در لیست تیم ملی نیست.

منبع: خبـر ورزشی