جالب و باورکردنی؛ کی روش راضی به بازی با ایران نیست!
جالب و باورکردنی؛ کی روش راضی به بازی با ایران نیست!

عکس یادگاری کارلوس کیروش با امیر قلعه نویی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت‌ها این شائبه را قوت بخشید که به زودی ایران و قطر در مسیر آماده سازی جام ملت‌ها با هم مسابقه دوستانه برگزار خواهند کرد

جالب و باورکردنی؛ کیروش راضی به بازی با ایران نیست!

در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا کارلوس کی روش برخورد گرمی با مدیران فدراسیون فوتبال داشت و در نهایت با امیر قلعه‌نویی هم عکس یادگاری گرفت.

عکس یادگاری کارلوس کیروش با امیر قلعه نویی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت‌ها این شائبه را قوت بخشید که به زودی ایران و قطر در مسیر آماده سازی جام ملت‌ها با هم مسابقه دوستانه برگزار خواهند کرد اما کارلوس کی روش چنین برنامه ای برای تیم ملی فوتبال قطر طراحی نکرده است.

او طی مدت زمان حضور در ایران هم نشان داد خیلی علاقمند به برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ نیست. به این خاطر که می‌خواهد تاکتیک تیمش ناشناخته بماند و از سویی سبک او غافلگیری تیم‌های بزرگ در مسابقه رسمی است و اگر این کار را در بازی دوستانه انجام دهد، در بازی رسمی دست او برای تیم حریف رو خواهد شد.

کارلوس کیروش هدایت تیمی را برعهده گرفت که با هدایت سانچس قهرمان جام ملت‌ها شد اما به دلیل ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲ به همکاری خود با مربی اسپانیایی پایان داد و حالا مربی پرتغالی یعنی کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی قطر است.

  • منبع خبر : خبر ورزشي