داستان لوکادیا تمام شد و رفت؛ مهاجمی که عالی گل می‌زد اما به قول بیرانوند «تیم در زمان حضور او ۱۰ نفره بود»! دوره مهاجمانی که ۹۰ دقیقه در زمین بایستند تا در یک ثانیه گل بزنند، خیلی وقت است تمام شده و ما همین حالا در فوتبال خودمان از این نمونه‌ها داریم! فوتبال مدرن […]

- چه عجب یک پرونده به نفع ما تمام شد/ گل‌زنی که تیمش را ده نفره می‌کرد، همه‌جوره باخت/ حالا برای مثال یک نمونه داریم!

داستان لوکادیا تمام شد و رفت؛ مهاجمی که عالی گل می‌زد اما به قول بیرانوند «تیم در زمان حضور او ۱۰ نفره بود»! دوره مهاجمانی که ۹۰ دقیقه در زمین بایستند تا در یک ثانیه گل بزنند، خیلی وقت است تمام شده و ما همین حالا در فوتبال خودمان از این نمونه‌ها داریم! فوتبال مدرن امروزی مبتنی بر پرس از بالاست و مهاجمی که ندود، به درد نمی‌خورد.

حکم لوکادیا که در آستانه دربی تیم را رها کرده و رفته بود، به نفع ما صادر شد و همه از مفاد حکم او خبر دارید. واکنش او بعد از این حکم که می‌خواست با مغلطه مسئله را به اتفاقات غیرفوتبالی ربط دهد هم دیگر حنایی بود که رنگ نداشت؛ حتی به درد همان فضای مجازی هم که دوست دارد نخورد!

علیرضا جهانبخش که با این بازیکن در انگلستان هم‌تیمی بوده از خصوصیات و شخصیت عجیب و غریب او برایمان گفته و شکی نیست که لوکادیا در ایران دوام نمی‌آورد، حالا به هر بهانه! و البته بسیار خوشحالیم که بالاخره یک بار نمایندگان کشورمان در یک پرونده حقوقی ورزشی پیروز شدند تا برای مثال هم که شده نمونه‌ای داشته باشیم!

گفتنی است کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و مهاجم هلندی و باشگاه کانگژو چین به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به پرسپولیس شدند. یورگن لوکادیا و باشگاه چینی محکوم به پرداخت ۳۲۴هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

مهاجم هلندی به مدت ۶ ماه و تا زمان پرداخت مبلغ از فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهد بود و باشگاه کانگژو نیز از سه پنجره نقل و انتقالاتی و تا زمان واریز مبلغ مذکور محروم خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی