به گزارش زیرنویس، اشکان دژاگه که برای تماشای بازی هوادار و فولاد در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس حضور داشت درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگاران گفت: در این مدت خبرهای زیادی از من منتشر شده ولی نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورند. من از لحاظ بدنی و ذهنی هنوز دوست دارم فوتبال […]

به گزارش زیرنویس، اشکان دژاگه که برای تماشای بازی هوادار و فولاد در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس حضور داشت درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگاران گفت: در این مدت خبرهای زیادی از من منتشر شده ولی نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورند. من از لحاظ بدنی و ذهنی هنوز دوست دارم فوتبال بازی کنم ولی تیمش برایم مهم است و هر جایی نمی‌توانم بازی کنم. من تصمیمی برای تمام کردن فوتبال نگرفته ام.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: منظورم این نیست که می‌توانم ۱۰۰ درصد ادامه دهم. چند پیشنهاد داشتم و با اینکه به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی هر جایی دیگر بازی نمی‌کنم. توکل به خدا، ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دژاگه درباره احتمال بازگشت به فولاد تاکید کرد: نه صحبتی در خصوص این موضوع نداشتم.

او درباره حضورش در دیدار امروز تصریح کرد: برای کار شخصی به ایران برگشتم و قسمت این بود که فولاد در تهران باشد و بتوانم بازی آنها را از نزدیک ببینم.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت: پیشنهادها داخلی بودند و با یک و ۲ تیم بیرون از ایران نیز صحبت کردم. من چند سالی از خانواده و فرزندانم دور بودم و الان قسمت بود که کنار خانواده‌ام باشم. من هیچ جا نگفتم که می‌خواهم فوتبالم را به پایان برسانم.

دژگاه درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران و قرعه این تیم در جام ملت‌های آسیا یادآور شد: همیشه بازی‌ها را دنبال می‌کنم و هر وقت تیم ملی بازی‌ها را می‌برد، خوشحالم می‌شوم. در این چند سال خیلی اتفاقات رخ داده است و مربی عوض شد. است مهمترین نکته آرامش است و فکر می‌کنم تیم ملی در راه خوبی قرار دارد و بازیکنان خوبی داریم.

منبع: مـهر