به گزارش زیرنویس، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت  شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ۷ پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات […]

به گزارش زیرنویس، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت  شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ۷ پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در جنوب شرقی استان تهران، شبانه به صورت انفرادی به شیوه و شگرد مخصوص در خودرو ها را باز کرده و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می برده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی نیز با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و وی را در جنوب شرقی استان تهران دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به ۳۰۰ فقره سرقت با همین  شیوه و شگرد اقرار داشت.

وی افزود: تاکنون۵۰ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه از سوی کاراگاهان  ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا