خرید و قیمت قهوه کیلویی عمده ارزان اگر بخواهیم از دید جهانی به قیمت های قهوه بپردازیم بهتر است بگوییم هزینه یک کیلو قهوه بسته به نوع قهوه، منشاء آن و کیفیت دانه ها بسیار متفاوت است.  قهوه یکی از پرمعامله ترین کالاها در جهان است و قیمت هر کیلو قهوه می تواند از […]

 

خرید و قیمت قهوه کیلویی عمده ارزان

اگر بخواهیم از دید جهانی به قیمت های قهوه بپردازیم بهتر است بگوییم هزینه یک کیلو قهوه بسته به نوع قهوه، منشاء آن و کیفیت دانه ها بسیار متفاوت است.

 قهوه یکی از پرمعامله ترین کالاها در جهان است و قیمت هر کیلو قهوه می تواند از ۲ دلار تا ۲۰ دلار در هر کیلو متغیر باشد. عواملی مانند منطقه ای که قهوه در آن کشت می شود، نوع دانه قهوه و عیار دانه ها بر قیمت هر کیلو تاثیر می گذارد.

 علاوه بر این، هزینه حمل و نقل و جابجایی نیز ممکن است بر هزینه نهایی یک کیلو قهوه تأثیر گذار باشد. هنگام خرید قهوه، مهم است که کیفیت دانه ها و همچنین هزینه را در نظر بگیرید تا از یک فنجان جو عالی اطمینان حاصل کنید.

با یک کیسه ۱ کیلوگرمی دانه های قهوه آسیاب شده چند بار قهوه می توانم درست کنم ؟ داستان کامل در این بخش بیان خواهد شد. می توان آن را ۱۴۲ بار با یک فنجان قهوه ۷ گرمی در هر بار (معادل ۳۰ میلی لیتر قهوه مایع در فنجان) بر اساس اصل بسیار اساسی ۷ گرم فنجان قهوه در هر بار تهیه کرد.

 دانه‌های قهوه تازه بسیار شخصی هستند و می‌توانید با حداکثر کنترل بر طعم، قدرت و حس دانه‌ها، از آن‌ها به مقدار کم یا به مقدار دلخواه استفاده کنید. از آنجایی که روش های بسیار متفاوتی برای تهیه قهوه وجود دارد، خواه این قهوه با پیستون، فیلتر قطره ای، ریختن بر روی، پرکولاتور، پرس، پرس سرد، یا ماشین حجامت، طعم متفاوتی خواهید داشت.

یک کیلوگرم (کیلوگرم) کیسه قهوه تقریباً ۱۰۰ تا ۱۲۰ فنجان قهوه می دهد. هر فنجان تقریباً ۸ گرم (گرم) قهوه دارد.

در هر شات قهوه حدود ۵۶ دانه قهوه بو داده وجود دارد (دانه های سبز وزن بسیار بیشتری دارند). بنابراین، با فرض اینکه هزینه دانه‌های قهوه را از گرم کسر کنیم، می‌توانیم تخمین بزنیم که تقریباً ۱۴۲ فنجان قهوه از یک کیسه ۱ کیلوگرمی دانه‌های قهوه برشته شده دریافت خواهید کرد.

در ۱ فنجان، ۰.۲۴ کیلوگرم افزایش وزن وجود دارد.

قیمت قهوه به ازای هر کیلوگرم بسته به نوع قهوه و محل خرید آن می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. به عنوان مثال، قهوه های تخصصی می توانند تا ۲۵ دلار به ازای هر کیلوگرم قیمت داشته باشند، در حالی که قهوه های پیش آسیاب شده می توانند حداقل ۱۰ دلار در هر کیلوگرم قیمت داشته باشند. همچنین مهم است که منشا دانه ها را در نظر بگیرید، زیرا قهوه های کشورهای مختلف ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند. علاوه بر این، اندازه آسیاب و بسته بندی حبوبات نیز می تواند بر هزینه هر کیلوگرم تأثیر بگذارد. به طور کلی، قیمت قهوه به ازای هر کیلوگرم فاکتور مهمی است که در هنگام خرید قهوه باید در نظر گرفته شود.

ولی شما باید به فروشگاه خرید قهوه توجه داشته باشید که آیا منصفانه و جنس عالی را به شما می دهد یا خیر؟ در فروشگاه قهوه دارک کیسه های قهوه طبق توضیحات فوق که ارائه شد از ۲۵۰ هزار تومان شروع می شود که از طرفی قهوه های درجه یک و با بهترین و ارزان ترین قیمت به دست همکار و مشتری می رسد.

قیمت های قهوه به علت تولیدات جهانی بستگی به دلار و نوساناتی که رخ می دهد، دارد.

علیرغم اینکه قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها است، قیمت آن در طول سالیان متمادی نوسان داشته است. در نتیجه افزایش تقاضا برای قهوه و افزایش هزینه های تولید، قیمت قهوه افزایش یافته است. برای اطمینان از اینکه مصرف کنندگان بهترین معامله را دریافت می کنند، مراقب بازار فعلی قهوه باشید. هنگام تعیین قیمت قهوه برای رستوران ها و مشاغل، ایده خوبی است که نوسانات قیمت را نیز در نظر بگیرید ولی قهوه دارک سعی بر این داشته که در ایران برای افرادی که خرید قهوه عمده و جزیی را دارند موقعیتی از نظر کیفی و قیمتی مد نظر بگیرد تا بهترین را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایند.

همکار و مصرف کننده برای خرید انواع قهوه با سلیقه و نظرات خود می توانند نوع قهوه و مقدار مورد نظر جهت میکس را به تیم قهوه دارک اعلام نمایند و همان نوع درخواستی را با کیفیتی عالی و هزینه ای مقرون به صرفه تحویل بگیرند.

ماندگاری ۱ کیلوگرم قهوه چقدر است؟

یک کیسه ۱ کیلوگرمی دانه قهوه می تواند تقریباً چهار ماه و نیم دوام داشته باشد، حتی اگر فقط یک بار در روز مصرف کنید. اگر یک قهوه نوش انفرادی دارید و فقط خودتان صرف می کنید، یک کیسه ۲۵۰ گرمی ممکن است برای شما بهتر باشد، شما می توانید در هنگام خرید قهوه شما امکان دریافت مشاوره از مشاوران تخصصی قهوه دارک کمک دارید.

یک کیسه ۱ کیلوگرمی دانه قهوه باید برای مدت طولانی دوام بیاورد، مقدار آن بر اساس میزان قهوه ای که در روز می نوشید و نحوه مصرف آن تعیین می شود.

 کافئین موجود در Conatum دارای محتوای کافئین ۶۵ میلی گرم است که اگر دو یا سه بار در روز مصرف شود تقریباً ۱۶۰ میلی گرم در روز است.

 یک قهوه قبل از تمرین می تواند بدون قندهای فرآوری شده ناسالم که معمولا در بسیاری از مواد غذایی دیگر یافت می شود، انرژی کافی را برای شما تامین کند. قهوه برای کسانی که در باشگاه صبحگاهی شرکت می کنند ممکن است به یک فنجان ترجیح داده شود زیرا ممکن است زمان کافی برای هضم و تجزیه آن نداشته باشید.

هزینه دانه های قهوه در هر فنجان

هزینه دانه های قهوه در هر فنجان بسته به نوع دانه های مورد استفاده، برند و جایی که آنها را خریداری می کنید بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، یک فنجان قهوه معمولی تهیه شده با دانه های معمولی و خریداری شده در فروشگاه می تواند از ۱۲ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان برای هر فنجان قیمت داشته باشد، در حالی که یک فنجان قهوه لذیذ ساخته شده با دانه های تخصصی می تواند تا صدهزار تومان یا بیشتر قیمت داشته باشد. هزینه خود لوبیا، به ازای هر کیلو، نیز بسته به نوع و کیفیت لوبیا بسیار متفاوت است و در فروشگاه قهوه دارک نسبت به سایر فروشگاه ها و همچنین کافه ها ارزان تر و متغیر است. در نهایت، هزینه یک فنجان قهوه به نوع دانه های استفاده شده و کیفیت برشته بستگی دارد.

یک فنجان قهوه را می توان با خرید دانه های قهوه، قهوه آسیاب شده یا قهوه فوری در خانه تهیه کرد. هزینه دم کردن قهوه در خانه تقریباً کاملاً به هزینه تفاله قهوه خانگی بستگی دارد. با ورود Nespresso، استفاده از دستگاه های قهوه ساز رو به افزایش استبا قهوه غلاف یک فنجان قهوه بسته به عوامل متعددی مانند نوع، محل و نحوه تهیه آن می تواند به میزان قابل توجهی بیشتر یا کمتر هزینه داشته باشد.

 ولی شما می توانید در قهوه دارک به غیر از خرید قهوه دستگاه های قهوه ساز با ارزش و بسیار عالی و قیمت ارزان را سفارش دهید.

سخن پایانی

شما مشتریان گرامی و همکاران محترم با ورود به فروشگاه اینترنتی و یا حضوری قهوه دارک می توانید انواع محصولات خود را با قیمت های فوق العاده مناسب و کیفیت های برتر، با خواسته های شخصی و مزاجی خود یا مشتریان کافه نوع میکس های قهوه را برای تیم دارک مشخص نموده و سفارشات را بعد از فراوری و آماده شدن درب محل یا از فروشگاه بصورت مستقیم تحویل بگیرید.

شما هر چند کیلو گرم قهوه نیاز داشته باشید با ارزان ترین قیمت در اختیارتان قرار داده می شود.

 

منبع خبر: رکنـا