به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان امروز شنبه ۱۵ مهرماه و از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. سپاهانی‌ها که پیش از این با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از داشتن ۶ بازیکن خود (احسان پهلوان، پیام نیازمند، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان امروز شنبه ۱۵ مهرماه و از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

سپاهانی‌ها که پیش از این با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از داشتن ۶ بازیکن خود (احسان پهلوان، پیام نیازمند، کاوه رضایی، رضا اسدی، رضا شکاری و هادی محمدی اصلاح) محروم شده بودند، به دلیل عدم صدور حکم کمیته استیناف می‌توانند در این بازی از آنها استفاده کنند. علاوه به این نفرات می‌توان به حضور عیسی آل کثیر در لیست تیم سپاهان هم اشاره کرد؛ مهاجمی که با حواشی زیاد در ابتدای فصل از پرسپولیس به این تیم پیوست و به دلیل عدم ثبت قرارداد نتوانسته بود برای سپاهان در مسابقات رسمی به میدان برود.

عیسی از انگیزه بالایی برای درخشش در نخستین بازی رسمی خود با پیراهن سپاهان دارد و آن را باید در مقابل تیم سابق خود انجام دهد. البته آل کثیر در دیدارهای دوستانه برای طلایی پوشان به میدان رفته و مقابل زنیت روسیه و ذوب آهن اصفهان هم گلزنی کرده است. حالا او در کنار سایر نفرات هجومی خط حمله سپاهان از جمله شهریار مقانلو و کاوه رضایی می‌تواند شب سختی را برای مدافعان و دروازه بان صنعت نفت رقم بزنند.

تنها بازیکنی که تا این لحظه نمی‌تواند در دیدارهای رسمی برای سپاهان به میدان برود، «برایان دابو» هافبک این تیم است که هنوز مشکل ثبت قرارداد او حل نشده و به این ترتیب در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان غایب است. امید نورافکن هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان ژوزه مورایس نیست.

سپاهان بهترین خط حمله لیگ با ۹ گل زده را در اختیار دارد و مسلماً حضور آل کثیر در ترکیب طلایی پوشان می‌تواند این آمار را بهتر هم کند. این تیم تمامی دیدارهای خود در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته و به دلیل تخلف در رعایت سقف بودجه ۴ امتیاز از آنها کسر شد و تا پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در رده ششم جدول جای گرفته است.

منبع: مـهر