درگیری لفظی علی دایی با محمد مایلی‌کهن سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد و ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی همچنان ادامه داشت و هیچ‌کدام از دو طرف تمایلی به عقب‌نشینی نداشتند. علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس در واکنش به کنایه محمد مایلی‌کهن مبنی بر این‌که پس از روی کار آمدن دولت روحانی علی دایی […]

- زمان دکتر شما پرسپولیسی شدم نه روحانی

درگیری لفظی علی دایی با محمد مایلی‌کهن سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد و ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی همچنان ادامه داشت و هیچ‌کدام از دو طرف تمایلی به عقب‌نشینی نداشتند.

علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس در واکنش به کنایه محمد مایلی‌کهن مبنی بر این‌که پس از روی کار آمدن دولت روحانی علی دایی سرمربی پرسپولیس شد، به حضور خودش در این تیم به عنوان سرمربی در زمستان سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و با اشاره به حمایت مایلی‌کهن از محمود احمدی‌نژاد در سال‌های ۸۴ و ۸۸، در مصاحبه‌ای که پانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ به تیتر اول زیرنویس تبدیل شد، گفت: من در دوره دکتر شما سرمربی پرسپولیس شدم نه دولت حسن روحانی. 

علی دایی همچنین به این مسئله هم اشاره کرد که مرتبه دوم انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس هم در ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد بود و هنوز کابینه روحانی سر کار نیامده بود.

منبع: خبـر ورزشی