به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها توانستیم آن‌ها را ببینیم. به تیم‌مان تبریک و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. در حدود ۶ هفته بازی نداشتیم. […]

- ثمره ناقص تمرین کردن را در اواخر بازی دیدیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها توانستیم آن‌ها را ببینیم. به تیم‌مان تبریک و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. در حدود ۶ هفته بازی نداشتیم. از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم.

*ثمره ناقص تمرین کردن را در اواخر بازی دیدیم

وی افزود: بازیکنان ما در تیم ملی و تیم ملی امید بودند. این شرایط را برای ما سخت کرد. خیلی ناقص تمرین کردیم. این هم ثمره‌اش بود، چون آخر بازی تیم ما خسته شده بود. بازی رسمی نداشتیم و فقط بازی دوستانه داشتیم، ولی بچه‌های ما زحمت کشیدند.

*با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم

سرمربی استقلال گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم و ۱۰ دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم. در همین تحت فشار هم باید روی ضد حمله گل می‌زدیم. بچه‌ها باید استفاده می‌کردند، چون کار کرده بودیم و می‌دانستیم تیم حریف فشار می‌آورد. تغییر تاکتیک می‌دهد تا به گل برسد، اما نتوانستیم به گل برسیم.

*اینکه میهمان هستیم، ۳ امتیاز بگیریم، خیلی مهم است

وی تصریح کرد: توانستیم برنده بازی شویم. اینکه تیم ما تلاش کند و زحمت بکشد تا در شهری که مهمان هستیم ۳ امتیاز را بگیریم، برایمان خیلی مهم بود. در این مدت به خاطر بازیکنانی که در اردو‌ها بودند، شرایط ایده‌آلی نداشتیم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تیم کامل تمرین و کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

*چرا باید فوتبال بدون تماشاگر باشد؟

نکونام در خصوص اینکه برخی حواشی از چندروز قبل به خاطر حضور تماشاگران شروع شده بود، عنوان کرد: فوتبال با هوادار قشنگ است. وقتی می‌بینیم در یک استادیوم، هواداران برای تیم خودشان جو خوبی را درست می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار می‌گذارند، چرا استفاده نکنیم؟ چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد؟ امیدواریم این اتفاقات در فوتبال ما نیفتد. هواداران و طرفداران تیم‌ها بیایند و از فوتبال لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است. باید بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

*اعتراض نکونام به ۲ اشتباه داوری

سرمربی استقلال درمورد داوری این دیدار، گفت: اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد. نیمه اول ۲ اشتباه داشت که برای تیم ما تاثیرگذار بود. یک صحنه مشکوک به بیرون یا داخل ۱۸ قدم حریف بود. چه بیرون چه داخل خطا بود. صحنه دوم هم بازیکن تیم حریف باید اخراج می‌شد. صحنه را بین دو نیمه و بعد از بازی دیدم. بازیکن حریف در نیمه اول باید اخراج می‌شد، اما داور این کار را نکرد. این ۲ صحنه، اشتباهات تاثیرگذار در روند بازی بود. در نیمه اول ما عصبی شدیم. پنالتی اگر نبود عیب ندارد، خطا که بود. یا در صحنه اخراج ما دور بودیم، او که داور با تجربه و بین المللی است نباید اشتباه کند. اینطور تفسیر می‌کنم که قضاوت او در نیمه اول با توجه به اشتباهات، ضعیف بود نیم دوم قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا