به گزارش زیرنویس از ایلام: محمد سبحان حسنی گفت: برابر جدول زمانبندی فرایندهای اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی از مورخ سیزدهم مهرماه به مدت یک هفته باید هیئت های اجرایی تشکیل وشروع به فعالیت کنند. وی تصریح کرد: در اولین روز از انجام این فرایند اسامی ۳۰ نفر از معتمدین (اعضای حقیقی) وسه […]

به گزارش زیرنویس از ایلام: محمد سبحان حسنی گفت: برابر جدول زمانبندی فرایندهای اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی از مورخ سیزدهم مهرماه به مدت یک هفته باید هیئت های اجرایی تشکیل وشروع به فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: در اولین روز از انجام این فرایند اسامی ۳۰ نفر از معتمدین (اعضای حقیقی) وسه نفر اعضای حقوقی (فرماندار. رئیس ثبت احوال شهرستان و نماینده حقوقدان دادگستری)،  همچنین اعضای نظارت بر انتخابات در هر شهرستان وارد سامانه وزارت کشور شده و بارگذاری شده است.

وی عنوان کرد:این فرایند از صبح پنجشنبه آغاز وتا عصر انجام شد و استان ایلام از استان‌های برتر در زمینه آماده بودن زیرساخت‌های فنی و هماهنگی بین ستاد انتخابات ودفاتر نظارت بود که طی تماس تلفنی مدیرکل انتخابات وزارت کشور از اقدام وسرعت عمل ستاد انتخابات استان تقدیرو تشکر کردند.

وی افزود:طی روزهای آینده اعضای اصلی وعلی  البدل از بین ۳۰ نفر معتمدین واز طریق رای گیری انتخاب خواهند شد.

گفتنی است ، در این روز، بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار از فرمانداری دهلران به عنوان مرکز حوزه انتخابیه جنوب و نظارت‌ بر روند عملکرد سامانه فنی و بارگذاری مشخصات افراد وتماس فرمانداران ورفع نقص سامانه ها وهماهنگی های لازم نیز صورت گرفت. 

منبع خبر: رکنـا