فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با رشد ابر و وزش باد خواهد بود. وی افزود: این شرایط در برخی نواحی، رگبارهای غالباً خفیف و پراکنده باران را نیز به همراه خواهد […]

 

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با رشد ابر و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: این شرایط در برخی نواحی، رگبارهای غالباً خفیف و پراکنده باران را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت در روزهای یکشنبه و دوشنبه با تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه بجز رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

دولتشاهی بیان کرد: اما از روز سه شنبه تا پایان هفته موجی کم دامنه از جو منطقه گذر کرده و با کاهش مختصر دمای هوا به تناوب در بعضی ساعات تشدید وزش باد، ابرناکی آسمان و بارش‌های پراکنده‌ای به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: احتمال بارش در روز سه شنبه، چهارشنبه و جمعه بیشتر به نظر می‌رسد و تشدید وزش باد در روز سه شنبه ممکن است در اواخر وقت این روز تا صبح چهارشنبه غبار نسبتاً رقیقی را خصوصاً در نواحی غربی وارد جو استان کند.

منبع: مـهر