انتشار اخباری در رابطه با شکایت دوباره لئاندرو پادوانی از باشگاه استقلال بار دیگر موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم به راه انداخت. مدافعی که در سال ۹۵ و دوران مدیرعاملی رضا افتخاری به استقلال پیوست اما پس از مدتی به دلیل ضربه شدید به جمجمه‌اش دچار عارضه نخاعی شد و حالا سال‌هاست […]

انتشار اخباری در رابطه با شکایت دوباره لئاندرو پادوانی از باشگاه استقلال بار دیگر موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم به راه انداخت. مدافعی که در سال ۹۵ و دوران مدیرعاملی رضا افتخاری به استقلال پیوست اما پس از مدتی به دلیل ضربه شدید به جمجمه‌اش دچار عارضه نخاعی شد و حالا سال‌هاست که روی ویلچر می‌نشیند و قادر به راه رفتن نیست.

در فروردین ماه سال جاری سرانجام پس از حدود شش سال و حضور چندین مدیرعامل در رأس باشگاه استقلال بدهی و جریمه طلب این بازیکن به حسابش واریز شد اما او حالا همچنان باز هم از استقلال طلبکار است و معتقد است باید ضرر و زیانش تا پایان عمر به او پرداخت شود. اما چه کسی مقصر این اتفاق است!؟

این بازیکن در دوران مدیرعاملی سیدرضا افتخاری به استقلال آمد و تقریبا در روزهای ابتدایی حضور امیرحسین فتحی از این باشگاه جدا شد. شاید در آن زمان مدیران باشگاه استقلال می‌توانستند با یک توافق بهتر با این بازیکن وضعیتی برایش به وجود بیاورند که او امروز در این حد و حدود از باشگاه استقلال گله‌مند نباشد و حرف از شکایت مطرح نکند.

شناسایی مقصر پرونده بی‌پایان پادوانی/ مگر پول این مدفع برزیلی پرداخت نشد؟

با این همه و با توجه به یک حادثه تصادفی در زمین فوتبال که ممکن است برای بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر هم رخ بدهد، هنوز نمی‌توان به طور دقیق مقصر اصلی این اتفاقات را شناسایی کرد. آنچنان که بلافاصله کادر پزشکی وقت باشگاه استقلال با بهترین امکانات خدمات لازم را دربارۀ رفع مشکل پادوانی به کار گرفتند و او را از بیمارستان اهواز نیز به تهران منتقل کردند و مدت ها در تهران به کلینیک فیزیوتراپی دکتر امین نوروزی معاونت وقت پزشکی باشگاه استقلال می رفت و تحت درمان بود.

شاید اگر تنها تقصیر در ارتباط با بابت پرداخت نشدن پول بود، حالا که این موضوع حل و فصل شده و دیگر طلبی بابت بدهی به این بازیکن وجود ندارد یک توافق دوستانه بین باشگاه استقلال یا مسئولان ورزش ایران با این بازیکن بتواند راهکار نهایی این موضوع باشد. در غیراین صورت پیدا کردن مقصر اصلی بروز این دلخوری و وضعیت کار دشواری است که قطعا کسی هم آن را گردن نمی گیرد.

منبع: خبـر ورزشی