به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بهمن رضایی» سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: آخرین اردوی ما که متصل به اعزام هم است در روز نوزدهم مهر ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد. وی افزود: آخرین رکوردگیری که در محلات داشتیم تمرینات بسیار خوبی بچه ها انجام دادند. از کار و […]

 

بهمن رضایی: بیست مرحله اردو برای پارادوومیدانی کاران در نظر گرفته ایم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بهمن رضایی» سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: آخرین اردوی ما که متصل به اعزام هم است در روز نوزدهم مهر ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: آخرین رکوردگیری که در محلات داشتیم تمرینات بسیار خوبی بچه ها انجام دادند. از کار و تمرینات سنگین کم کرده ایم و در مدت کوتاه تا شروع بازی ها روی به تمرینات سرعتی آورده ایم. خوشبختانه همه چیز رو به راه است و امیدوارم همه چیز برای ما خوب پیش برود. بچه‌های ما در ۴۳ ماده به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اگر چه نسبت به جاکارتا ریزش نفرات داشتیم و نیمی از نفرات همراه ما دیگر نیستند اما باز امیدواریم بین ده تا دوازده طلا کسب کنیم. در مجموع هم بین ۳۶ ورزشکار اعزامی پیش بینی کرده ایم بیش از سی مدال به دست بیاوریم. شناخت خوبی نیز از سایر کشورهای داریم به طوری که رکورد های سایر ورزشکاران توسط کادر مربیگری ما در مسابقات جهانی فرانسه و همچنین سایر تورنمنت هایی که اعزام شده ایم بررسی شده است. خداراشکر بچه های ما در سطح آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارند و امیدوارم تلاش های آنها در روز رقابت ها منتهی به کسب خوشرنگترین مدال ها باشد.

رضایی درمورد حمایت ها از پارادومیدانی عنوان کرد: حمایت ها از طرف کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون ایده آل بوده و همه جوره هوای ما را از لحاظ مالی و تجهیزات داشته اند و برای ما سنگ تمام گذاشته اند و امیدوارم از بابت نتایج شرمنده آنها نشویم.

 

منبع: ایسـنا