مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص عملکرد خود در بازی های آسیایی که با کسب مدال نقره همراه بود، اظهار کرد: خداراشکر می کنم که تمرینات و زحماتی که در این مدت متحمل شده بودم منجر به کسب مدال شد اگر چه دوست داشتم رنگ مدالم به جای […]

- دوست داشتم رنگ مدالم زرد می‌شد/ داوران در حق من کم لطفی کردند

مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص عملکرد خود در بازی های آسیایی که با کسب مدال نقره همراه بود، اظهار کرد: خداراشکر می کنم که تمرینات و زحماتی که در این مدت متحمل شده بودم منجر به کسب مدال شد اگر چه دوست داشتم رنگ مدالم به جای نقره تبدیل به طلا می شد اما متاسفانه داوران کمی در حق من کم لطفی کردند و به جای آنکه امتیاز بالای ۱۵ را به من بدهند تنها به ۱۴.۹ بسنده کردند. 

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی کمی استرس داشت، گفت: با این که در مرحله مقدماتی در جایگاه دومی قرار گرفتم اما باز در اجرای حرکاتم مقداری استرس داشتم. از طرف دیگر هم کمی حرکت هایم انحراف داشت اما برای فینال از نظر ذهنی در بهترین پیک خودم بودم. به لطف خدا توانستم اجراهایی که مدنظر داشتم را به بهترین شکل خودش اجرا کنم. 

ملی پوش ژیمناستیک در خصوص اینکه حمایت ها از او چگونه است، پاسخ داد: از نظر ورزشی همه چیز راضی کننده است اما متاسفانه از نظر امکانات و رسیدگی شرایط باب میل نیست. فعلا که منتظریم تا تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود زیرا همین عدم اختلافات و ندادن ایمیل منجر شد تا نتوانیم در چند ورلدکاپ شرکت کنیم. این نارضایتی ها را هم به اطلاع وزیر ورزش رساندیم و ان شاءالله که یک تصمیم هوشمندانه برای آینده این رشته گرفته شود.

وی ادامه داد: در این مدت مسئولان قول هایی را داده اند که فعلا رنگ واقعیت به خود نگرفته مانند دادن پاداش در همان روی سکو که امیدوارم هر چه زودتر این وعده ها انجام شود. با کمترین امکانات به جنگ کشورهایی رفتیم که از هر نظر از ما بهتر بودند اما با تلاش و پشتکار فراوان توانستم به مدال برسم. مطمئنا اگر کمی توجه به این رشته صورت بگیرد به طور حتم می توانیم کارهای بزرگ تری هم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا