به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «سیدحسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته درباره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجاد شده است و همچنین سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، سطح فنی کشور‌ها بیشتر شده و قدرت‌های جدیدی شکل گرفته است. وی […]

طباطبایی: ظرفیت بالاتری برای کسب مدال داشتیم / از عملکرد بچه‌ها ناراضی نیستم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «سیدحسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته درباره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجاد شده است و همچنین سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، سطح فنی کشور‌ها بیشتر شده و قدرت‌های جدیدی شکل گرفته است.

وی افزود: ما در این رویداد‌ها یک مدال طلا  که خیلی ارزشمند بود گرفتیم و دختران نیز دو مدال برنز کسب کردند که حق هر دو نفرشان رفتن به فینال بود. چند نفر از بچه‌های ما هم شرایط‌شان خوب نبود و نتوانستند مدال‌آوری کنند که باید بعد از بازگشت به تهران دلایل آن را با حضور کادرفنی و کارشناسان بررسی کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: با توجه شرایط این دوره بازی‌های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود، اما خیلی خوب نبودیم و ظرفیت بالاتری داشتیم با این حال شخصا از عملکرد بچه‌ها ناراضی نیستم.

رئیس فدراسیون کاراته افرود: از اینکه مدال‌های کاراته به کاروان شهید حججی کمک کرد خوشحال هستیم.

طباطبائی درباره جلسه اخیر وزیر ورزش کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: نشستی با حضور  وزیر و اسپینوس و مقامات کاراته آسیا برگزار شد. رئیس فدراسیون جهانی همیشه کاراته ایران را مورد حمایت قرار داده و اینبار هم اشاره کردند که کاراته ایران از قدرت‌های جهان است. کیومرث هاشمی هم حمایت خود را از کاراته همواره اعلام کرده اند و امیدوارم نشست اخیر ایشان با رئیس فدراسیون جهانی منشا خیر باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا