به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حملات خمپاره‌ای از سمت لبنان علیه مناطقی در شمال اراضی اشغالی خبر داد. در گزارش رادیو ارتش این رژیم آمده است که خمپاره‌هایی از سمت لبنان به سمت مواضع ارتش اسرائیل در مزارع شبعا و جبل الشیخ شلیک شده است. رسانه‌های […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حملات خمپاره‌ای از سمت لبنان علیه مناطقی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

در گزارش رادیو ارتش این رژیم آمده است که خمپاره‌هایی از سمت لبنان به سمت مواضع ارتش اسرائیل در مزارع شبعا و جبل الشیخ شلیک شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز از دستورالعمل‌های داده شده به صهیونیست‌های ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان برای ورود به مناطق امن خبر دادند.

شبکه الجزیره همچنین از هدف قرار گرفتن مواضع رژیم صهیونیستی در ۲ منطقه رویسات العلم و الرادار واقع در مزارع شبعا و همچنین کفر شوبا در جریان این حملات خمپاره‌ای خبر داد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تعداد زخمی‌های عملیات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تاکنون هزار و ۸۶۴ صهیونیست در جریان این عملیات زخمی شده و به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتقل شده‌اند.

شب گذشته گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن بود که شمار کشته‌های صهیونیست‌ها در جریان جنگ طوفان الاقصی به ۳۰۰ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش‌ها هزار و ۵۰۰ نفر هم زخمی شدند که حال حدود ۲۷۰ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

روز گذشته افرایم هالیوی، رئیس سابق سرویس جاسوسی موساد در گفت‌وگو با سی ان ان اعلام کرد: پیش از آغاز درگیری، هیچ گونه هشداری دریافت نکرده بودیم و آنچه امروز رخ داد، سراسر شگفتی و ناگهانی بود.

وی با اذعان به قدرت نظامی مقاومت گفت: ما نمی‌دانستیم که آنها این تعداد موشک دارند و انتظار نداشتیم به اندازه امروزموشک‌ها کارآ و مؤثر باشند.

این مقام اطلاعاتی تصریح کرد که تا این لحظه از درگیری، بیش از ۳ هزار موشک و راکت از سوی غزه به «اسرائیل» شلیک شده است و این فراتر از تصور ما بود.

منبع: مـهر