حمله عجیب و غریب سرمربی پاریس به خبرنگاران!
حمله عجیب و غریب سرمربی پاریس به خبرنگاران!

لوئیس انریکه، سرمربی پی‌اس‌جی، در نشست خبری خود از سوال یک خبرنگار درباره عثمان دمبله عصبانی شد و در دفاع از ستاره فرانسوی تیمش با او درگیری لفظی پیدا کرد.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نشست خبری سرمربی پاری سن ژرمن پیش از دیدار فردای این تیم مقابل رن در لیگ یک جنجالی بود. لوئیس انریکه در میانه این نشست با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد تا نشان دهد برای دفاع از بازیکنانش با کسی تعارف ندارد.

بازیکنی که انریکه به دفاع از او برخواست عثمان دمبله بود که امسال تابستان در انتقالی جنجالی از بارسا به پی‌اس‌جی پیوست. خبرنگار با اشاره به آمار ضعیف دمبله در بازی‌های پاری سن ژرمن شروع به انتقاد از او و فیکس بازی کردنش کرد که انریکه حرفش را قطع کرد و گفت: “آمارت اشتباه است. پاس گلی که در بازی با مارسی داد را یادت رفته؟ ”

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه جر و بحث با این خبرنگار کل رسانه‌ها را هدف گرفت و گفت: “مشکل شما خبرنگاران در کل دنیا همین است. فقط بلدید روی چیز‌های منفی مانور بدهید. ولی من از عملکرد عثمان راضی‌ام و شک ندارم آمارش به مرور زمان بهتر هم خواهد شد. ما نباید فشار بیش از حد روی بازیکنان بگذاریم. هیچ چیز در این دنیا سیاه و سفید نیست. باید به خاکستری دیدن دنیا عادت کنید”.انریکه که ظاهرا دلش از خبرنگاران خیلی پر بود در ادامه گفت: “وقتی با اختلاف چهار گل می‌بریم هیچکس حرف نمی‌زند، ولی وقتی می‌بازیم همه با انگشت اشاره مربی را نشان می‌دهند و می‌گویند همه تقصیر‌های دنیا به گردن اوست. من این را قبول می‌کنم، چون آدم فوتبالی هستم و تجربه‌اش را دارم. ولی در حال حاضر ایمان دارم که در مسیر درست حرکت می‌کنیم”.

 

منبع: ایسـنا