به گزارش زیرنویس، تیم‌های اینترمیامی و سینسیناتی در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا صبح امروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با برتری ۱-۰ سینسیناتی به پایان رسید. مسی به دلیل مصدومیت چهار دیدار قبلی این تیم را از دست داده بود و بدون تردید مهم‌ترین نکته این بازی بازگشت مسی به […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های اینترمیامی و سینسیناتی در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا صبح امروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با برتری ۱-۰ سینسیناتی به پایان رسید.

مسی به دلیل مصدومیت چهار دیدار قبلی این تیم را از دست داده بود و بدون تردید مهم‌ترین نکته این بازی بازگشت مسی به میادین بود، اما با نظر جراردو مارتینو، فوق ستاره آرژانتینی در ترکیب اصلی دیدار مقابل صدرنشین لیگ فوتبال آمریکا قرار نداشت و در دقیقه ۵۵ وارد بازی شد.

تک گل این دیدار را آلوارو بارئال در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند و به رویای اینترمیامی برای صعود به مرحله پلی‌آف مسابقات این فصل پایان داد.

اینتر میامی با این شکست دیگر شانس حضور در پلی آف لیگ آمریکا را برای این فصل از دست داد و همچنین این اولین شکست آن‌ها در حضور مسی بود و به این ترتیب رکورد شکست‌ناپذیری این بازیکن با این تیم هم از دست رفت و باید دید که اوضاع برایش در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت.

اینتر میامی با مسی در ۴ ماه آینده در مسابقه‌ای شرکت نخواهد کرد. لیونل مسی بعد از حذف شدن با هواداران خداحافظی کرد و چهره بسیار ناراحتی داشت.

منبع خبر: رکنـا