مگر قرار نبود بازی مس و استقلال بدون تماشاگر باشد؟
مگر قرار نبود بازی مس و استقلال بدون تماشاگر باشد؟

کسانی که بعد از ظهر شنبه پای تلویزیون منتظر شروع بازی استقلال بودند، شاهد اتفاق بسیار عجیی بودند که در دنیا نمونه ندارد!

 

شبکه ۳ سیما که اصرار عجیبی برای پخش تمام مسابقات ورزشی دارد (در حالی که ما شبکه تخصصی ورزش را هم داریم) ساعتی قبل از بازی مس رفسنجان و استقلال و در پایان پخش بازی‌های آسیایی، بلافاصله به استقبال مسابقه والیبال ایران و برزیل رفت.

مجری برنامه یعنی «بهزاد کاویانی» پلاتویی که تصمیم اتاق فکر برنامه بود را اجرا کرد. او به والیبالی‌ها کنایه زد که اگر نتیجه می‌گرفتید الان بازی‌هایتان خریدار بیشتری داشت و سپس نوک پیکان حملات را به سمت فدراسیون فوتبال گرفت که چرا با تقاضای تلویزیون برای تاخیر در بازی استقلال موافقت نکرده و همه ارکان فدراسیون را زیر سوال برد.

اینکه فدراسیون ضعیف عمل می کند یا برنامه‌ریزی ایراد دارد حرف درستی است و کسی در آن شکی ندارد اما اگر فکر می‌کنید این پایان ماجرا بود سخت در اشتباهید! تنها با همین جملات مسابقه به ساعت ۱۸ رفت تا پخش مسابقه والیبال قطع نشود. جالب اینکه کاویانی گفته بود از هر لحظه فوتبال شروع شود، ادامه والیبال را در شبکه ورزش می‌بینید. خب از همان اول نمی‌شد شبکه ورزش، والیبال را پخش کند؟

برای اینکه بدانید برنامه‌ریزی و اجرای فدراسیون چقدر ضعیف است و اینکه تنها تلویزیون نیست که در این برنامه‌ریزی و اجرا دخالت می‌کند، کافی است به یاد بیاورید که این بازی قرار بود بدون تماشاگر باشد!

منبع: خبـر ورزشی