روند تغییرات قیمتی هایلوکس ظرف دو دهه اخیر، به‌نحوی بود که این مدل از یک پیکاپ ارزان‌قیمت ولی جان‌سخت به خودرویی لوکس و گران‌قیمت تغییر کاربری داد.   تویوتا هایلوکس نسل هشتم این خودرو، از سال ۲۰۱۶ و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای […]

روند تغییرات قیمتی هایلوکس ظرف دو دهه اخیر، به‌نحوی بود که این مدل از یک پیکاپ ارزان‌قیمت ولی جان‌سخت به خودرویی لوکس و گران‌قیمت تغییر کاربری داد.

 

تویوتا هایلوکس

گران‌ترین وانت بازار ایران معرفی شد

نسل هشتم این خودرو، از سال ۲۰۱۶ و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای چهار سیلندر را در سینه دارد. سیستم چهارچرخ محرک آن نیز همچنان فاقد قفل مرکزی است ولی برخلاف نسل هفتم، به‌صورت برقی تنظیم می‌شود.

نسل هفتم هایلوکس چه در مدل‌ تک‌کابین و چه در مدل دوکابین دارای تعلیقی مختص آفرود است و به همین دلیل نیز تمام مدل‌های وارداتی نسل هشتم هایلوکس اصطلاحاً به «دوکابین بلند» در کشورمان معروف شدند. هایلوکس در این روزها همچنان از قابل اطمینان‌ترین خودروهای بازار است.

پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر این خودرو، ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

برترین ها

+