رسانه‌های صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد شهرک‌نشینان در فرودگاه صهیونیستی « بن گوریون » برای خروج از اراضی اشغالی فلسطین تجمع کرده‌اند. منابع خبری همچنین امروز گزارش دادند بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی سفر خود را به فرودگاه بن گوریون لغو کرده‌اند. شبکه «سی‌ان‌ان» خبر داد که شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی از جمله […]

رسانه‌های صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد شهرک‌نشینان در فرودگاه صهیونیستی « بن گوریون » برای خروج از اراضی اشغالی فلسطین تجمع کرده‌اند.

منابع خبری همچنین امروز گزارش دادند بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی سفر خود را به فرودگاه بن گوریون لغو کرده‌اند. شبکه «سی‌ان‌ان» خبر داد که شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که سفرهای برنامه‌ریزی‌شده به اراضی اشغالی را لغو کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد شرکت آلمانی «لوفت‌هانزا» و  هواپیمایی «الامارات» و شرکت یونانی «اجین ایرلاینز» نیز سفر به تل‌آویو را لغو کرده‌اند.

برخی از شرکت‌های فرانسوی، لهستانی، اسپانیایی، ایتالیایی نیز تصمیم مشابهی در ارتباط با سفر به اراضی اشغالی فلسطین اتخاذ کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- خبر داده‌اند که دست‌کم ۴۰۰ صهیونیست در حمله رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند و شمار مجروحان به ۱۸۶۴ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت همچنین ده‌ها صهیونیست را اسیر گرفته‌اند که «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ساعات آینده آمار دقیق آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

منبع : فارس

منبع خبر: رکنـا