بعد از اینکه استقلال توانست یک پیروزی خوب در رفسنجان به دست آورد، بساط تولد بازی در رختکن این تیم به راه افتاد و همه دور جواد نکونام جمع شدند تا تولدش را تبریک بگویند. حال و هوای خیلی خاص در رختکن برقرار بود و همین مسئله موجب شد آبی‌پوشان حدوداً ۴۰ دقیقه دیرتر از […]

- مهمان ویژه جشن تولد نکونام که بود؟/ جلسه خصوصی سرمربی سرشناس با استقلالی‌ها

بعد از اینکه استقلال توانست یک پیروزی خوب در رفسنجان به دست آورد، بساط تولد بازی در رختکن این تیم به راه افتاد و همه دور جواد نکونام جمع شدند تا تولدش را تبریک بگویند. حال و هوای خیلی خاص در رختکن برقرار بود و همین مسئله موجب شد آبی‌پوشان حدوداً ۴۰ دقیقه دیرتر از حد معمول آنجا را ترک کرده و به سوی فرودگاه بروند.

البته این مراسم یک مهمان ویژه هم داشت. یک استقلالی که شب خوبی را سپری نکرده بود ولی با این وجود، برای دو هدف جداگانه وارد رختکن استقلال شد. جواد نکونام در خلال جشن تولدش ناگهان با یک چهره خاص در درون رختکن مواجه شد. ساکت الهامی مربی اسبق استقلال که چند بار برای سرمربیگری این تیم هم کاندیدا شده، دقایقی پس از پایان بازی به داخل رختکن آبی‌پوشان رفت و این پیروزی را به نکونام و شاگردانش تبریک گفت. او همچنین روز تولد سرمربی استقلال را هم به او تبریک گفت و برایش در جمع آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد. استقلالی‌ها هم به گرمی از ساکت استقبال کردند و  حضورش در داخل رختکن خود را مایه اخلاق مداری این مربی دانستند.

منبع: خبـر ورزشی