به گزارش زیرنویس ،  سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تجلیل از عملیات دلیرانه و پیروزمندانه مجاهدان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی، اقتدار، عزت و افتخارآفرینی مقاومت فلسطین را مایه مباهات امت اسلامی دانست. رئیس جمهور با بیان […]

به گزارش زیرنویس ،  سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تجلیل از عملیات دلیرانه و پیروزمندانه مجاهدان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی، اقتدار، عزت و افتخارآفرینی مقاومت فلسطین را مایه مباهات امت اسلامی دانست.

رئیس جمهور با بیان اینکه اراده پولادین ملت فلسطین و مجاهدان راه خدا، پیروزی نهایی فلسطینیان بر رژیم غاصب صهیونیستی را نوید می‌دهد، تصریح کرد‌: آنچه با عملیات پیروزمندانه مجاهدان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاد، تحقق انتظار ۷۰ ساله ملت فلسطین و امت اسلامی بود و ان‌شاءالله به‌زودی در کنار هم در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این تماس تلفنی به نمایندگی از مجاهدان فلسطینی و ملت فلسطین از مواضع اصیل و اسلامی دکتر رئیسی و حمایت‌های جمهوری اسلامی و ملت ایران از مقاومت فلسطین قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با ارائه گزارشی از ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی، تجاوزگری و توهین دشمن صهیونیستی به ساحت مقدس مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی را از جمله دلایل اصلی اجرای این عملیات عنوان کرد و گفت: در این نبرد با وجود عدم تناسب تجهیزات و امکانات نیروهای مقاومت و ارتش صهیونیستی، مجاهدان فلسطینی توانستند با استفاده از عنصر غافلگیری در یک عملیات گسترده توازن و تعادل رژیم صهیونیستی را برهم بزنند.

هنیه تاکید کرد: آنچه در صحنه نبرد با دشمن صهیونیستی حاصل شده از برکات الهی، حمایت امت اسلامی و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران است و ان‌شاءالله با پیروزی نهایی ملت فلسطین کامل خواهد شد.

 

منبع خبر: رکنـا