به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خداراشکر از اینجا دست خالی بیرون نرفتیم و امیدوارم این روندمان را ادامه بدهیم و در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. وی در خصوص وضعیت مصدومیت خود ادامه داد: خوبم خداراشکر. متاسفانه نیاز به زمان […]

- برای بازگشت به فرصت نیاز دارم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خداراشکر از اینجا دست خالی بیرون نرفتیم و امیدوارم این روندمان را ادامه بدهیم و در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت خود ادامه داد: خوبم خداراشکر. متاسفانه نیاز به زمان دارد. یک دردی دارم که فقط زمان درستش می‌کند.

ترابی اظهار داشت: مصدومیت از قبل داشتم، ولی در آن صحنه این مصدومیت تشدید شد. نیاز به زمان دارم و دکتر‌ها زحمت کشیدند. زمان بازگشتم نامعلوم است.

وی ادامه داد: تعطیلی‌ها عادی شده و امیدوارم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم، چون همه تیم‌ها متضرر می‌شوند. ان‌شاءالله با یک برنامه ریزی بهتر روی روند مسابقات قرار گیریم و اینگونه عملکرد تیم‌ها هم بهتر می‌شود.

ترابی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: زمین آنجا بی‌تاثیر روی عملکرد ما نبود. پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند. هجومی است و در آنجا نیز زمین خیلی به ما کمک کرد.

وی در خصوص حضور بانوان نیز گفت: اتفاق خوبی بود که رخ داد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا