مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی حضور یافت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این احترام به من نیست که باید اینجا مصاحبه کنم. احتیاج است که پس از بازی در سالن نشست خبری باشیم. اینجا هر کسی می‌تواند راه […]

- جمله تلخ یک یونانی پس از پیروزی پرسپولیس؛ همه جای دنیا...

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی حضور یافت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این احترام به من نیست که باید اینجا مصاحبه کنم. احتیاج است که پس از بازی در سالن نشست خبری باشیم. اینجا هر کسی می‌تواند راه برود و حرف بزند.

او دردمورد صحنه جنجالی بازی امشب بیان کرد: اول از همه به پرسپولیس به خاطر برد تبریک می‌گویم، بهترین‌ها را برای آنها و دیگر نمایندگان ایران در آسیا آرزو می‌کنم. شاید پرسپولیس واقعا شایسته برد بود ولی چیزی که مشخص بود هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و گل با گل فرقی نمی‌کند. اعلام نکردن گل به سود ما یک اشتباه بزرگ از سوی کمک داور بازی بود و توپ خیلی از خط رد شده بود.  

او ادامه داد: شگفت‌زده شدم که کمک‌داور آن صحنه را ندید. نمی‌گویم قصدی داشته ولی واقعیت این است که امشب اشتباه بزرگی داشت. من از نتیجه راضی نیستم و فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و مشکلاتی برای پرسپولیس ایجاد کردیم. برای اینکه بتوانیم پیشرفت کنیم باید باورمان را تغییر بدهیم.

برای اینکه خیلی از بازیکنان ما در اختیار تیم المپیک بودند به زمان نیاز داریم که کنار هم باشیم. بازیکنان باید آمادگی بیشتری پیدا کنند. فکر می‌کنم عملکرد ما امروز خوب بود. طبیعتاً وقتی برای حریف مشکل ایجاد می‌کنیم باید نتیجه هم بگیریم.

اوزونیدیس درباره نبود VAR در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: همه جای دنیا الان VAR وجود دارد. نمی‌گویم اگر آن گل حساب می‌شد ما حتما برنده می‌شدیم ولی چرا این گل دیده نشد؟ اشتباه بزرگی بود. من از راه دور دیدم که توپ وارد گل شد ولی همانطور که ما اشتباه می‌کنیم داوران هم اشتباه می‌کنند و باید بیشتر حواسشان جمع باشد به خاطر اینکه جلوی پرسپولیس شانس‌های زیادی ساخته نمی‌شود.

منبع: خبـر ورزشی