اتلتیکو مادرید ۲ – ۱ رئال سوسیداد/ روند پیروزی‌های شاگردان سیمئونه حفظ شد
اتلتیکو مادرید ۲ – ۱ رئال سوسیداد/ روند پیروزی‌های شاگردان سیمئونه حفظ شد

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند که در پایان این اتلتیکو مادرید بود که موفق به پیروزی دو بر یک در این مسابقه شد. اولین گل این بازی در دقیقه ۲۲ توسط ساموئل لینو از روی پاس کاپیتان کوکه به ثمر رسید تا این […]

- اتلتیکو مادرید ۲ - ۱ رئال سوسیداد/ روند پیروزی‌های شاگردان سیمئونه حفظ شد

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند که در پایان این اتلتیکو مادرید بود که موفق به پیروزی دو بر یک در این مسابقه شد.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۲ توسط ساموئل لینو از روی پاس کاپیتان کوکه به ثمر رسید تا این بازی در پایان نیمه اول با همین یک گل به سود شاگردان سیمئونه به پایان برسد. اما در نیمه دوم بازیکنان مهمان سعی در جبران نتیجه داشتند تا اینکه در دقیقه ۷۳ میکل اویارزابال توانست گل مساوی تیمش را به ثمر برساند. اما بازیکنان اتلتیکو مادرید دست‌بردار نبودند تا اینکه آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۹ و از روی نقطه پنالتی توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا تیم دیگو سیمئونه حالا دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شود.

تیم دیگو سیمئونه با کسب این سه امتیاز ارزشمند حالا با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ بازی و یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های لالیگا در جایگاه چهارم لالیگا قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران