توپ گل گهری ها از خط دروازه رد نشد/ هواداران نگران کسر امتیاز نباشند
توپ گل گهری ها از خط دروازه رد نشد/ هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر و در حاشیه جشن قهرمانی سوپرجام  گفت: بعد از مدت‌ها انتظار سر آمد و  موقعیتی برای هواداران ایجاد شد تا از نزدیک بازی پرسپولیس را تماشا کنند. ضمن اینکه یک موهبتی هم نصیب بازیکنان پرسپولیس شد و حضور بانوان، بسیار گرم و خوب بود. […]

- توپ گل گهری ها از خط دروازه رد نشد/ هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر و در حاشیه جشن قهرمانی سوپرجام  گفت: بعد از مدت‌ها انتظار سر آمد و  موقعیتی برای هواداران ایجاد شد تا از نزدیک بازی پرسپولیس را تماشا کنند. ضمن اینکه یک موهبتی هم نصیب بازیکنان پرسپولیس شد و حضور بانوان، بسیار گرم و خوب بود. همه با نظم و انضباط تیم محبوبشان را تشویق کردند و هیچ مشکلی نداشتند. ان شالله این روند ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: شما دیدید که چند بازیکن ما آسیب‌دیده بودند و حتی جزء ۱۸ نفر هم نبودند. در طول بازی هم ۲ بازیکن دیگر دچار آسیب‌دیدگی شدند، اما خدا را شکر نتیجه را بردیم و بعد از مدت‌ها جام سوپرجام را هم می‌گیریم. این شب در حضور هوادارانمان زیبا است. از ابتدای فصل اولین بار بود که در حضور هواداران بازی می‌کردیم و ان شاالله از این به بعد بازی‌ها با حضور هواداران گرم می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: تیم ملی فیفادی دارد و بازی‌ها تعطیل می‌شود و یک بازی اورژانسی می‌کنیم و به جام باشگاه‌های آسیا می‌رویم. چند وقت بعد هم جام ملت‌های آسیا است و این مسائل روی تیم تاثیر می‌گذارد. همه تیم‌ها با این معضل مواجه هستند. من نمی‌دانم آیا تکنولوژی بازیکنان همسایه با ما متفاوت است که هر ۳-۴ روز بازی می‌کنند. این شرایط برای بازیکن، تیم و باشگاه مشکل‌ساز است، امیدواریم که در این رابطه تصمیم‌گیری کنند که چه کار می‌توانیم کنیم.

او درباره صحنه‌ای که بازیکنان گل‌گهر اعتقاد به گل داشتند، گفت: من صحنه آهسته را هم دیدم و به نظر من گل نشد. البته این وظیفه متخصصان و داوران است و ما نباید دخالت کنیم، اما از نظر من هم گل نشد.

درویش در واکنش به ثبت قرارداد ۲ بازیکن سپاهان گفت: همین چند وقت پیش گفتند که این‌ها سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند. چطور ۲ بازیکن دیگر ثبت شده و می‌گویند باز هم جا داریم؟ من متوجه نمی‌شوم که سقف آن‌ها چطور و از کجا است.

او درباره قرارداد ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس با ایرانسل توضیح  داد: پارسال ما دور زمین هم داشتیم، اما امسال ۳۰ میلیارد تومان از محل قرارداد کم شده است.

درویش در پاسخ به اینکه آیا این رقم پاسخگوی هزینه‌های پرسپولیس خواهد بود، گفت: نه، این هم اضافه می‌شد پاسخگو نبود. بار‌ها گفتیم مسئولان باید یک فکری کنند که ما چطور می‌توانیم بستری درآمدزا داشته باشیم که درآمد پایداری باشد و کمبود را از طریف اسپانسر پیراهن جبران کنیم. انشالله مسئولان فکری برای ما و استقلال می‌کنند که نه معدن داریم و نه صنعت.

او در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قصد شکایت از سپاهان را ندارد، عنوان کرد: علی‌الظاهر از ما برنمی‌آید و یک نیروی ماورالطبیعه می‌خواهد.

درویش درباره شکایت ۲ باشگاه از پرسپولیس گفت: گفتند مشکلی نداشت و ما یک مقدار هم جا داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه هواداران نگران کسر امتیاز هستند، گفت: از چه تیمی؟ برای چه؟ شکایت رد شد و مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران