پیش‌بینی رونی کلمن از قهرمان مستر المپیا/ پادشاه بدنسازی هادی چوپان را انتخاب نکرد!
پیش‌بینی رونی کلمن از قهرمان مستر المپیا/ پادشاه بدنسازی هادی چوپان را انتخاب نکرد!

 رقابت در بخش اوپن مردان این دوره از مستر المپیا فوق‌العاده شدید است و هر مدعی تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به کار می‌گیرد.

حالا در آستانه برگزاری مستر المپیا ۲۰۲۳ و در حالیکه تنها چند هفته تا شروع این مسابقات باقی مانده، رونی کلمن، بدنساز افسانه‌ای که با ۸ قهرمانی مستر المپیا یکی از پرافتخارترین بدنسازان تاریخ شناخته می‌شود، طبق رسم همیشه پیش بینی خود را از قهرمان این دوره اعلام کرده که البته با نظر قبلی وی تفاوتی ندارد.

اسطوره بدنسازی مردان که روی استیج رقابت نزدیکی با برخی از بزرگان این ورزش از جمله جی کاتلر داشته، از زمان بازنشستگی برنامه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی داشته که به دلیل ترکیبی از سرگرمی و تعامل با طرفداران، محبوبیت زیادی پیدا کرده است

آخرین ویدیوی کلمن در یوتیوب یک برنامه پرسش و پاسخ بود که در آن طرفداران سوالاتی را برای اسطوره ارسال کردند تا پاسخ دهد. یکی از این سوالات درباره قهرمان مستر المپیا و انتخاب کلمن برای این عنوان بود که البته او هم صراحتا نظرش را در این مورد اعلام کرد و گفت: «من برای این سوال بازهم به سراغ نفر اصلی خودم یعنی درک لانسفورد می‌روم.»

منبع: خبـر ورزشی