پرسپولیس از ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در دو دیدار میزبان بود که هر دو بازی بدون حضور هواداران و در استادیوم خالی برگزار شد. بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس پنجمین بازی خود در این فصل را از هفته هفتم و مقابل گل گهر برگزار کرد. بازی که قرمزها در […]

پرسپولیس - ذوق‌زدگی دو ستاره پرسپولیس به خاطر یک اتفاق خاص!

پرسپولیس از ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در دو دیدار میزبان بود که هر دو بازی بدون حضور هواداران و در استادیوم خالی برگزار شد. بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس پنجمین بازی خود در این فصل را از هفته هفتم و مقابل گل گهر برگزار کرد.

بازی که قرمزها در آن میزبان بودند ولی این دیدار با بازی‌های قبلی تفاوت زیادی داشت. فرق این بازی حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه بود و اتفاق خاص این دیدار هم حضور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه بود.

اتفاقی که خوشحالی خیلی‌ها را در پی داشت و خانم‌هایی که به ورزشگاه رفتند بسیار ذوق زده بودند. بازیکنان پرسپولیس هم به شدت از این موضوع خوشحال شدند و حتی وقتی وارد ورزشگاه شدند و بانوان را دیدند،به یکدیگر می‌گفتند که چه اتفاق خوبی رخ داده و کاش این حضور بانوان ادامه دار باشد.

در این بین اما خوشحالی دو ستاره پرسپولیس مضاعف بود. سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر که دوستان نزدیک هم به حساب می‌آیند و اکثرا هم با یکدیگر هم اتاق هستند،همسرشان را در ورزشگاه می‌دیدند. همسران دانیال و سروش برای دیدن بازی پرسپولیس و گل گهر به استادیوم آزادی آمدند و بازی همسران خود را از نزدیک دیدند. اتفاقی که خوشحالی این دو ستاره پرسپولیس را دو چندان کرد و این دو بازیکن پرسپولیس روز خاطره انگیزی را سپری کردند.

منبع: خبـر ورزشی