شفاف‌سازی درباره آینده لیونل مسی/ هدف اسطوره آرژانتینی مشخص شد؛ لئو در بارسلونا، تعطیلات یا میامی؟
شفاف‌سازی درباره آینده لیونل مسی/ هدف اسطوره آرژانتینی مشخص شد؛ لئو در بارسلونا، تعطیلات یا میامی؟

لیونل مسی در فکر رفتن به تیم دیگری برای چند ماه آینده نیست و اینطور که مشخص است تا شروع فصل بعدی MLS در اینتر می‌ماند.

 

با وجود شایعاتی که منتشر شد، لیونل مسی در حال حاضر به رفتن قرضی به هیچ باشگاهی یا لذت بردن از تعطیلات فکر نمی‌کند.

اینترمیامی شانس صعود به پلی‌آف MLS را از دست داد و شایعات حاکی از آن بود که مسی می‌تواند در ماه‌هایی که اینترمیامی هیچ مسابقه‌ای ندارد (یعنی از هم اکنون تا شروع فصل ۲۰۲۴ MLS) به صورت قرضی به بارسلونا یا باشگاه دیگری برود. برنامه لیگ هنوز منتشر نشده اما احتمالاً در اواخر فوریه یا اوایل مارس ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. امسال برای مثال، MLS از ۲۵ فوریه آغاز شد.

اینتر هنوز دو بازی در لیگ MLS دارد: ۱۸ و ۲۱ اکتبر هر دو مقابل شارلوت اف‌سی. بنابراین در ۲۱ اکتبر فصل MLS برای لئو به پایان می‌رسد، اما تعهدات او به اینتر ادامه دارد، زیرا این تیم تمرینات خود را ادامه خواهد داد و علاوه بر این ممکن است باشگاه در این مدت چند بازی نمایشی ترتیب بدهد. اما این همه ماجرا نیست: مسی همچنین چهار بازی دیگر با آرژانتین در سال ۲۰۲۳ دارد. اول پاراگوئه و پرو که لئو بلافاصله روی آنها تمرکز خواهد کرد، اما در ماه نوامبر آلبی‌سلسته دو بازی دیگر برای مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد: مقابل اروگوئه و برزیل.

ال‌کلاسیکوی آمریکای جنوبی در ۲۱ نوامبر برگزار خواهد شد، بنابراین اگرچه لئو ممکن است به تعطیلات برود، اما این تعطیلات طولانی نخواهد بود. اینترمیامی در ژانویه منتظر است تا او تمرینات خود را از سر بگیرد، زیرا آنها می‌خواهند یک فصل کامل را شروع کنند و به هر عنوانی که ممکن است دست یابند. برخلاف این فصل که مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از نیمه‌های فصل وارد تیم شدند.

علاوه بر این، ممکن است قبل از شروع ۲۰۲۴، کونکاچمپیونز (مسابقات قهرمانی کونکاکاف) از اینتر دعوت کند، که گاهی اوقات کمی قبل از شروع فصل عادی شروع می‌شود.

در حال حاضر نه انتقال قرضی در برنامه‌های مسی وجود دارد و نه تعطیلات.

منبع: خبـر ورزشی