اخذ گواهینامه ISO می تواند ابزاری بسیار مفید برای افزایش اعتبار و ارتقاء کیفیت عملکرد کسب و کار شما باشد. این گواهینامه نشان می دهد که کسب و کار شما تمام مقررات و استانداردهای صنعت را رعایت می کند و توانایی ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت بالا را داراست. این امر به مشتریان اطمینان می دهد که محصولات […]

اخذ گواهینامه ISO می تواند ابزاری بسیار مفید برای افزایش اعتبار و ارتقاء کیفیت عملکرد کسب و کار شما باشد. این گواهینامه نشان می دهد که کسب و کار شما تمام مقررات و استانداردهای صنعت را رعایت می کند و توانایی ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت بالا را داراست. این امر به مشتریان اطمینان می دهد که محصولات یا خدماتی که از شما تهیه می کنند، با کیفیت و مطابق با انتظارات آنها خواهند بود.

با داشتن گواهینامه ISO، کسب و کار شما نه تنها اعتبار بیشتری در بازار تولید جهانی کسب می کند، بلکه نیز از تمامی ابزار، منابع و تجهیزات مورد نیاز برای تولید محصول یا خدمات خود بهره مند است. این مسئولیت به شرکت ها کمک می کند تا به ثبات و اطمینان در تامین محصولات و خدمات خود در بازار پایبند باشند و تضمین کنند که فرآیندهای تولید و ارائه خدمات آنها بر اساس استانداردهای معتبر و بین‌المللی انجام شود.

در این مقاله، ما به معرفی برترین شرکت های صادرکننده مدرک ایزو پرداخته‌ایم. این شرکت ها تخصص دارند در ارائه خدمات گواهینامه‌دهی ISO و به کسب و کارها کمک می‌کنند تا به سرعت و با دقت این استانداردها را به دست آورند. انتخاب یک شرکت معتبر و معتبر برای اخذ گواهینامه ISO می‌تواند مرحله مهمی در مسیر بهبود عملکرد و اعتبار کسب و کار شما باشد.

شرکت هوداک سیستم فرتاک

شرکت اخذ ایزو هوداک سیستم فرتاک در زمینه خدمات ارزیابی انطباق در حوزه‌های مختلف مانند اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت و ارائه انواع خدمات بازرسی و کنترل کیفیت فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یک پیشرو در این حوزه‌ها شناخته می‌شود و به اذعان خبره‌ها، تجاربی موفق را در ارائه خدمات خود دارد.

با دریافت تاییدیه‌های مختلف از مراجع قانونگذار داخلی و بین‌المللی، شرکت HSF مجاز به ارائه خدمات مرتبط در منطقه است و این امکان را دارد که بر اساس خط ‌مشی ایجاد ارزش افزوده عمل کند.

تجربه چندین ساله و افزایش دائمی دانش نظری و فنی در زمینه اخذ گواهینامه‌های ایزو به شرکت هوداک سیستم فرتاک این امکان را می‌دهد که به طور پیوسته خدمات خود را گسترش داده و به تامین نیازهای ذی‌نفعان و مشتریان بپردازد. این شرکت با ارائه خدماتی که مطابق با استانداردهای جهانی، مقررات محلی و الزامات خاص مشتریان باشند، اطمینان می‌دهد که محصولات و خدمات آنها با کیفیت و انطباق با استانداردهای معتبر عرضه می‌شوند.

شرکت HSF همچنین دارای ۱۵ سال سابقه کار حرفه‌ای و موثر در این حوزه است و به مشتریان خود خدمات ویژه‌ای نظیر مشاوره تخصصی و رایگان ارائه می‌دهد. این عملکرد نشان از تعهد این شرکت به ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دارد.

چنانچه تصمیم به اخذ گواهینامه ایزو برای شرکت خود دارید این مقاله را نیز مطالعه کنید.

شماره تماس:

۰۲۱۴۹۳۸۲

شرکت مدیریت نوین پارس

این شرکت در زمینه استقرار سیستم‌های مدیریتی فعالیت می‌کند و به هدف طراحی، آموزش، اجرا، و پشتیبانی از نظام‌ها و تکنیک‌های نوین مدیریتی، از جمله استاندارد ایزو و مهندسی با بهره‌برداری از دانش روز، در سال ۱۳۸۶ شروع به کار نمود. اکنون پس از سال‌ها تجربه و تلاش کاری و با پشتوانه علمی تخصصی مدیران این شرکت، از جمله مدیریت ارشد، مدیران پروژه، اساتید متخصص و مجرب و همچنین کارشناسان کوشای شرکت، این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه‌های آموزش، آموزش سیستم‌های مدیریتی و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریتی و گواهی محصول در سطح کشور شناخته می‌شود.

این شرکت از زمان تأسیس با توجه به تجربه سال‌ها کاری و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف خدماتی و تولیدی تحت نظر مدیریت ارشد، مدیران پروژه، اساتید متخصص و مجرب و کارشناسان مجرب خود، فعالیت خود را در زمینه پیاده‌سازی و آموزش سیستم‌های مدیریتی و استاندارد ایزو در سطح کشور آغاز نمود. این مجموعه اکنون پس از ۸ سال سابقه موفق و با توکل به توانایی‌های کادر مجرب خود و ایجاد ارتباط مؤثر با نخبگان علمی و دانشگاهی کشور، قادر به ارائه گسترده‌ای از خدمات به مشتریان خود می‌باشد.

این تجربه و کارکرد موفق باعث شده که تعداد زیادی از مشتریان به مدت مدید اعتماد خود را به این مجموعه و ارائه‌دهنده خدمات متمرکز کنند. این شرکت با تلاش مشترک و استفاده از توانایی و همکاری نیروهای خود، به همراه با استعانت از خداوند منان، به عنوان یکی از پیشروهای ارائه خدمات در مسیر سربلندی میهن عزیزمان، گام‌های مهمی برداشته و خدمات متمیزی را ارائه می‌دهد.

شماره تماس:

۷۷۶۹۹۱۸۱ – ۷۷۶۹۹۱۸۲ – ۰۲۱

شرکت دانش بنیان خانه مدیران

ایزو سیستم یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات مشاوره و صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ISO و CE با مجوز رسمی در زمینه خدمات مشاوری مدیریت و کیفیت است. این شرکت با همکاری با برترین مراجع صدور (CB)، گواهینامه‌های بین‌المللی ISO را برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، و دیگر مراکز تجاری و غیرتجاری ارائه می‌دهد.

ایزو سیستم برند تجاری شرکت دانش‌بنیان خانه مدیران با شماره ثبت ۶۷۲۴ می‌باشد. تیم کاری خانه مدیران از سال ۱۳۸۵ در زمینه ارائه خدمات مشاور مدیریت و صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ISO فعالیت دارند و از سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت اجازه ارتقا به شرکت تعاونی دانش‌بنیان شده‌اند.

بعد از اقدامات مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مرکز دانش‌بنیان، این مرکز مجوز‌های تکمیلی از وزارت‌خانه‌های متبوع نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تجارت الکترونیکی را دریافت و همچنین قراردادهای کاری و نمایندگی با مراجع صدور بین‌المللی برای صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ISO منعقد کرده‌است.

خانه مدیران (ایزو سیستم) در سال ۱۳۹۷ توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان واحد برتر فنی مهندسی کل کشور و رتبه یک شرکت‌های مشاور مدیریت ایران انتخاب شد.

در حال حاضر، ایزو سیستم با بهره‌گیری از نیروهای ماهر و مشاورین و ممیزین حرفه‌ای، موفق به ادامه ارائه خدمات با کیفیت در سراسر کشور شده و شرایط رضایت مشتریان خود را فراهم کرده‌است.

شماره تماس:

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۴

ایزو سیستم

شرکت ایزو کیا

ایزو کیا تحت مدیریت خانم لیلا جمشیدی و سرممیزی امیرهمایون کاشانی کیا فعالیت خود را با مدرک سرممیزی از JAS_ANZ استرالیا و سابقه درخشان در جلب پکیج‌های گواهینامه‌های بین‌المللی برای تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها که به دریافت گواهینامه‌های ایزو منجر می‌شود، انجام می‌دهد. پکیج‌های ارائه شده توسط ایزو کیا دارای بالاترین اعتبار هستند و قابل استعلام می‌باشند.

دریافت پکیج‌های ارائه شده توسط ایزو کیا به دریافت گواهینامه‌های ایزو منجر می‌شود. مرکز اعتبار دهی جهانی می‌تواند امتیازهای مختلفی را به شما اختصاص دهد، اما بالاترین امتیاز موجود برای استانداردها و مجوزها IAF است که معتبرترین گواهینامه ایزو است و شما می‌توانید آن را به راحتی دریافت کنید. ایزو کیا می‌تواند با هدایت و راهنمایی، این کار را برای شما انجام دهد و شما می‌توانید ایزو‌ها را از مراجع مربوطه با هزینه‌های بسیار پایین‌تر از کشورهای خارجی دریافت کنید.

هدف مجموعه ایزو کیا ارتقا دانش مدیریت، به ویژه مدیریت کیفیت و پیاده‌سازی انواع استانداردهای ایزو در کشور ایران و در جهت پیشرفت میهن عزیزمان است. ایزو کیا دارای مجوز نشر دیجیتال سرآمد از وزارت ارشاد بوده و فعالیت‌های ما در زمینه آموزش، فرهنگ‌سازی، نشر، و ترویج اصول بهره‌وری در بخش‌های تجارت، صنایع، و خدمات انجام می‌شود.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۰۲۴۲۹۰

خانه ایزو ایران

مأموریت خانه ایزو ایران در شرایطی که نظام صنفی برای خدمات مشاوره و صدور گواهینامه‌های ایزو و CE در کشور وجود ندارد و سازمان ملی استاندراد ایران به موضوعات مهم‌تری تمرکز کرده است و نظارت کافی بر این حوزه از خدمات را ندارد، این است که توجه خود را به رعایت حقوق مشتریان در ارتباط با گواهینامه‌های ISO و CE می‌پردازد. در سال‌های اخیر، شاهد ایجاد مراکز و صدور گواهینامه‌های فاقد اعتبار در ایران بوده‌ایم و مشتریان و نهادهای کارفرمایی در این زمینه اطلاعات کافی ندارند.

رسالت خانه ایزو ایران شامل اطلاع‌رسانی به مشتریان و نهادهای کارفرمایی و اعتبارسنجی مراکز ثبت و صدور و گواهینامه‌های صادر شده می‌شود. همچنین، این شرکت به تولید محتوا برای مخاطبان در مورد استانداردها، مفاهیم، مبانی، و امکان دسترسی به متن فارسی استانداردها و اخبار مرتبط با آن می‌پردازد.

اهداف خانه ایزو ایران شامل:

۱. ارائه مشاوره رایگان جهت سنجش ضرورت اخذ گواهینامه برای سازمان و ارائه پیشنهادهای مناسب برای مشتریان تا تناسب قیمت با کیفیت کار را به ایشان ارائه کند.

۲. اطلاع‌رسانی روش‌های سنجش اصالت گواهینامه‌های دریافتی.

۳. تهیه پکیج‌های کاربردی جهت بهره‌گیری بهینه مشتریان در انتخاب خدمات مورد نیاز.

۴. ایجاد پایگاهی جهت جلب اعتماد مشتریان.

۵. بومی‌سازی فرآیند مشاوره و ممیزی با فرهنگ کشور.

۶. فراهم‌سازی زمینه رقابت برای صادرکنندگان کشور در بازارهای جهانی.

ارزش‌های بنیادین خانه ایزو ایران شامل صداقت، راست‌گویی، و وجدان کاری می‌باشند و از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردارند. این شرکت همواره رضایت مشتری را به عنوان اولویت اصلی در ارائه تمامی خدمات خود می‌داند و احترام به مشتری را در ارائه همه خدمات تاکید می‌کند.

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۶۲۸۰۴۶

 

منبع خبر: رکنـا