به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: من صحنه را ندیدم و به تصمیم کمک داور احترام می‌گذارم. وی در خصوص ثبت اولین پاس گل در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که اولین پاس گل خودم را دادم، آن هم به […]

- خدا را شکر اولین پاس گلم به ثبت رسید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: من صحنه را ندیدم و به تصمیم کمک داور احترام می‌گذارم.

وی در خصوص ثبت اولین پاس گل در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که اولین پاس گل خودم را دادم، آن هم به شهاب. به هر حال تیم مهم است. هر کسی دوست دارد به تیم کمک کند. در درجه اول تیم، در درجه دوم موفقیت فردی. سال گذشته هم همین بوده و یک ترتیبی است که ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی فر در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خیلی نسبت به بازی با النصر چند برابر بهتر بود. امروز یک اتفاق خیلی خوب نیز رخ داد که تماشاگر خانم هم وارد استادیوم شدند. یک گله کوچکی هم دارم، اینکه بانوان به ورزشگاه آمدند، ولی خیلی دور از زمین هستند. از آنجا بازی را دیدن خیلی سخت است. شما که لطف کردید و اجازه دادید که بانوان بیایند، یک جایگاهی را به آن‌ها اختصاص دهید که بتوانند راحت‌تر بازی را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا