به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در مصاحبه با مهدی پیرجهان دونده دو و میدانی کشورمان: عملکرد قابل قبولی نداشتم و دلیل ضعف عملکردم طبق برنامه پیش نرفتن برنامه ریزی هایم بود، در رنکینگ مکان مناسبی دارم و امیدوارم سال آینده بتوانم سهمیه کسب کنم. پیرجهان در مورد نتایج کاروان تیم ایران گفت: نتیجه […]

- در دوومیدانی طرز فکر سلیقه‌ای وجود دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در مصاحبه با مهدی پیرجهان دونده دو و میدانی کشورمان: عملکرد قابل قبولی نداشتم و دلیل ضعف عملکردم طبق برنامه پیش نرفتن برنامه ریزی هایم بود، در رنکینگ مکان مناسبی دارم و امیدوارم سال آینده بتوانم سهمیه کسب کنم.
پیرجهان در مورد نتایج کاروان تیم ایران گفت: نتیجه کاروان تیم ایران نسبتا خوب بود و به نسبت سایر رشته‌ها دو میدانی نتیجه خوبی را داشت.
وی اضافه کرد: چین، ژاپن، کره جنوبی و حتی چین تایپه با حمایت مالی و برنامه ریزی توانسته‌اند شرایط خوبی را مهیا نمایند. شرایط اقتصادی کاملا به میزان مدال آوری مرتبط است.

رشته دو و میدانی رشته پر مدالی است، ولی حمایت‌های لازم از این رشته صورت نمی‌گیرد. در هر رشته‌ای مانند پرتاب دیسک سرمایه گذاری شود می‌توان مدال آوری را دید.
پیرجهان در ادمه افزود: توانستیم یک مدال طلا و یک نقره بگیریم در حالی که رشته‌های پر مدعا از کسب مدال باز ماندند. با انتخاب رئیس و تشکیل مجمع شرایط برای دو و میدانی بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: یک ماه با مربی کار کردم و تنها یک ماه مانده به مسابقات به اردو رفتم و با سالی ۱۰ میلیون تومان چه انتظاری می‌توان از ورزشکار داشت. بخاطر شرایط مالی مجبورم در ۲۲ مسابقه شرکت کنم تا کسب درآمد داشته باشم.
پیرجهان در مورد حمایت از ورزشکاران دو و میدانی گفت: چرا فدراسیون حمایت‌های لازم را اعمال نمی‌کند یا اسپانسری برای حمایت از ورزشکار قرار نمی‌دهد.
حمایت‌ها از من کم و تنها به اندازه کسب مدال کشوری بوده است. با این حمایت‌ها نباید انتظار مدال از ورزشکار داشته باشیم. ورزشکاران با غیرت و با وجود کم و کاستی‌ها تمرین می‌کنند. کسانی که در راس ورزش هستند همه ورزشکاران را ببینند و بین آن‌ها فرق نگذارند. در دو میدانی طرز فکر سلیقه‌ای وجود دارد و ریل غلطی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا