به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت کشور ، احمد وحیدی امروز( دوشنبه ) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه پیش آمده برای آرمیتا گراوند ، اظهار داشت: این مساله کاملا روشن و شفاف است. حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از […]

 به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت کشور ، احمد وحیدی امروز( دوشنبه ) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه پیش آمده برای آرمیتا گراوند ، اظهار داشت: این مساله کاملا روشن و شفاف است. حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان و افرادی که نمی‌خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، به خصوص شکست‌خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند اما از ملت تو دهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه‌ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در مورد این دخترخانم جوان هم تلاش هایی برای بهره برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت.

وحیدی ادامه داد: ملت ما به دروغگویی‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد شکست‌های آنها عادت کرده اند و عجیب این است که از هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد، او را وجه مصالحه سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است.

وی با تأکید بر اینکه ماجرا کاملا روشن و شفاف است و به موقع به این حادثه رسیدگی شد، تصریح کرد: شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوطه و خانواده این دخترخانم خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند.

وزیر کشور یادآورشد: کسانی که نه به جان این دخترخانم و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این را به اغتشاش تبدیل کنند که ناموفق بودند و دروغگویی‌های آن‌ها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

وحیدی با اشاره به نشست امروز استانداران سراسر کشور با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: در این جلسه چند موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت. اولین موضوع مربوط به محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی که دولت در این حوزه انجام می‌دهد، بود.

وی اضافه کرد: در این رابطه استانداران پیشنهاداتی برای تسریع و تکمیل ارائه کردند که اقای مخبر قول پیگیری داد.

وزیر کشور تصریح کرد: مساله محرومیت به ویژه در موضوع آب‌رسانی و مناطق محروم، جزو اولویت‌هایی است که در جلسه مطرح شد.

وحیدی همچنین از بررسی موضوع مولدسازی در این جلسه خبر داد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در مولدسازی وجود دارد که می‌توان با کمک آن بسیاری از ‌پروژه‌های نیمه‌تمام را دنبال کرد. اگر استانداران اختیارات بیشتری داشته باشند می‌توانند این ظرفیت را شدت بخشند که در این جلسه بررسی شد.

منبع خبر: رکنـا