مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر درباره عدم برگزاری نشست خبری در بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر درباره برگزار نشدن نشست خبری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: برگزار نشدن نشست خبری دو دلیل داشت؛ اول اینکه ورزشگاه آزادی در زیر ساخت مشکل دارد و پیمانکار به سختی می‌تواند بازی برگزار کند. شما دیدید در بازی‌های گذشته مربی‌ها را با ماشین شخصی به کنفرانس می‌بردند. دلیل دوم اینکه ما مراسم اهدای جام را داشتیم و خود به خود فضای رسانه‌ای به سمتی رفت که خبرنگاران این مراسم را پوشش بدهند.

مهدی در واکنش به بیانیه باشگاه گل‌گهر سیرجان مبنی بر اینکه «مسئولان سازمان لیگ برای اهدای سوپرجام به پرسپولیس ذوق‌زده بودند» بیان کرد: اینطور نیست. شاید به خاطر اینکه در این بازی این اتفاق‌ها افتاد چنین مسائلی عنوان می‌شود. من به شخصه به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. وظیفه سازمانی ماست که تیمی که قهرمان شده مراسم جشن قهرمانی‌اش به بهترین شکل ممکن برگزار شود. اگر یادتان باشد دو سال پیش هم در شرایط کرونا جشن قهرمانی تراکتور را برگزار کردیم و در واقع برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمانی را کسب کرده است. شاید، چون نتیجه بازی دلخواه گل‌گهر نبود آن‌ها واکنش نشان داده‌اند، اما باز هم می‌گویم تمام تیم‌ها برای ما یکسان هستند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره انتقاد تیم‌ها از تعطیلی مداوم بازی‌ها تصریح کرد: مسابقات فیفادی است و مجبور هستیم بازی‌ها را به خاطر تیم ملی تعطیل کنیم. این تعطیلی مسابقات ناخواسته است، اما تلاش خواهیم کرد که دیگر مسابقات این‌قدر تعطیل نشود.

مهدی درباره برگزای مسابقات در چند روز مختلف توضیح داد: اگر در یک روز برگزار می‌کردیم اصحاب رسانه انتقاد می‌کردند که امکان پوشش همه بازی‌ها در یک روز وجود ندارد. حالا هم که به خاطر حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و فشار نیاوردن به این تیم‌ها بازی‌ها را در چند روز مختلف برگزار می‌کنیم انتقاد می‌شود. ما باید برای تیم‌های آسیایی فاصله زمانی را رعایت کنیم که آسیب نبینند.

او درباره اینکه استقلال خواستار اعلام تاریخ داربی شده است گفت: تاریخ داربی و برنامه مسابقات را در کمترین زمان ممکن اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسـنا