وقتی پس از بازی فوق‌العاده جنجالی سپاهان و پرسپولیس، علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان علیه محسن قهرمانی موضع گرفت، محمد رویانیان مدیرعامل آن زمان پرسپولیس هم قاطعانه پشت سر سرمربی خودش ایستاد. رویانیان روز هفدهم مهر ماه سال ۱۳۹۲ پس از این‌که احکام آن مسابقه صادر شد، حرف‌های بسیار مهمی بر زبان آورد و مدعی […]

وقتی پس از بازی فوق‌العاده جنجالی سپاهان و پرسپولیس، علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان علیه محسن قهرمانی موضع گرفت، محمد رویانیان مدیرعامل آن زمان پرسپولیس هم قاطعانه پشت سر سرمربی خودش ایستاد.

رویانیان روز هفدهم مهر ماه سال ۱۳۹۲ پس از این‌که احکام آن مسابقه صادر شد، حرف‌های بسیار مهمی بر زبان آورد و مدعی شد برخورد اولیه مناسب بود اما باید قضیه قاطعانه پیگیری شود در غیر این صورت، کار دوباره بالا می‌گیرد و او هم از سمتش استعفا می‌دهد. رویانیان همچنین تاکید کرد خبرنگاران جزو افراد سالم در جامعه فوتبال هستند اما باید با افرادی که تحت عنوان جادوگر، رمال و دعانویس در این فوتبال درآمد کسب می‌کنند به طور جدی برخورد شود.

مدیرعامل وقت پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش پیرامون یارگیری این تیم هم به شوخی گفت: من هر کس را که ماچ می‌کنم به پرسپولیس می‌آید!

زیرنویس‌گردی| هرکس را ماچ کنم به پرسپولیس می‌آید/ جادوگرها و دعانویسان را از فوتبال اخراج کنید

منبع: خبـر ورزشی