به گزارش زیرنویس، شبکه فلسطینی الوطن از شهادت سه تن از اعضای حزب الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد. در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، منابع خبری اعلام کردند که ۳ نفر از نیروهای حزب‌الله طی حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در مناطق مرزی لبنان به شهادت رسیده است. در […]

 

به گزارش زیرنویس، شبکه فلسطینی الوطن از شهادت سه تن از اعضای حزب الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، منابع خبری اعلام کردند که ۳ نفر از نیروهای حزب‌الله طی حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در مناطق مرزی لبنان به شهادت رسیده است.

در همین ارتباط، جنبش حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه از شهادت ۳ تن از نیروهای خود در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، فعلاً سه نیروی حزب‌الله به نام‌های “حسام محمد ابراهیم” با نام جهادی “حسام عیترون”، “علی رائف فتونی” با نام جهادی “حیدر”و “علی حسن حدرج” با نام جهادی “فداء” به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع خبری، بعد از ظهر امروز، یک گروه مسلح حصار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی را منفجر کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

بر پایه این گزارش، پس از این اقدام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با این نیروها وارد درگیری مستقیم شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین اعلام کردند که این اتفاق در نزدیکی شهرک الظهیره در مرز لبنان و اراضی اشغالی رخ داده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این عملیات ۷ نظامی زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

ارتش لبنان نیز اعلام کرد رژیم صهیونیستی اطراف شهرهای مرزی جنوب لبنان را با هواپیما و آتش توپخانه هدف قرار داده است.

ارتش لبنان با اشاره به حمله هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به اطراف مناطق مسکونی در جنوب این کشور، از شهروندان خواست حداکثر تدابیر احتیاطی را در پیش گرفته و برای حفظ جانشان از رفتن به مناطق نزدیک به مرزهای جنوبی خودداری کنند.

منبع: مـهر