شاهین امروز۱۵میلیون گران شد
شاهین امروز۱۵میلیون گران شد

به گزارش زیرنویس به نقل از اقتصادنیوز ؛ جنگ اسرائیل و حماس و آغاز عملیات طوفان الاقصی عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو در کنار سایر بازارهای سرمایه‌ای روند افزایشی به خود گیرند. فعالان بازار خودرو معتقدند با توجه به اینکه این روند با توجه به ناآرامی به وجود آمده در منطقه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اقتصادنیوز ؛ جنگ اسرائیل و حماس و آغاز عملیات طوفان الاقصی عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو در کنار سایر بازارهای سرمایه‌ای روند افزایشی به خود گیرند. فعالان بازار خودرو معتقدند با توجه به اینکه این روند با توجه به ناآرامی به وجود آمده در منطقه شکل گرفته و در صورت تداوم ناامنی شاهد ادامه این افزایش در بازار خواهیم بود.

ارزیابی‌ها نشان از آن دارد که در کنار قیمت خودرو در روزهای اخیر دلار هم شکل افزایشی به خود گرفته است روندی که به طور مستقیم در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار افزایش ۱۵ میلیونی داشت و « ساینا دنده‌ایS » هم افزایشی ۶ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» با افزایش ۱۵ میلیونی در بازار ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشدی ۱۵ میلیونی در بازار داشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد امروز خانواده کوییک در بازار تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار امروز ۳۴۴ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۴۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار ۳۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد ۳ میلیونی داشت و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۵ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ای» هم امروز ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد رشدی ۶ میلیونی داشت.

اقتصاد 17