به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) مسئولیت نفوذ عصر امروز به اراضی اشغالی که از طریق خاک لبنان انجام شد را به عهده گرفت. گردان‌های قدس اعلام کرد: ما مسئولیت عملیات نفوذ به اراضی اشغالی از طریق مرز لبنان که به زخمی شدن ۷ نظامی اسرائیلی […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) مسئولیت نفوذ عصر امروز به اراضی اشغالی که از طریق خاک لبنان انجام شد را به عهده گرفت.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما مسئولیت عملیات نفوذ به اراضی اشغالی از طریق مرز لبنان که به زخمی شدن ۷ نظامی اسرائیلی انجامید را به عهده می‌گیریم.

گفتنی است کمی پیشتر شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چند فرد مسلح از لبنان وارد اراضی اشغالی شده‌اند و تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی این منطقه شتافته‌اند. تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد این مبارزان که با منفجرنمودن موانع مرزی توانسته بودند وارد اراضی اشغالی شوند ۵ نفر بوده و مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از درگیری با این مبارزان، آنان را به شهادت رسانده است.

همچنین منابع عبری از پرتاب گلوله‌های خمپاره به سوی شهرک صهیونیستی «زرعیت» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که ارزیابی‌ها حاکی از آن است که مبارزانی که از مرز لبنان به اراضی اشغالی نفوذ کرده‌اند از اعضای حماس و جهاد اسلامی هستند. همچنین منابع عبری از اقدام چند مبارز دیگر جهت نفوذ به اراضی اشغالی خبر دادند. از سوی دیگر منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان خبر دادند.

منبع: مـهر