جنایت هولناک امروز دشمن صهیونیستی در غزه/ ۵۰ فلسطینی زخمی شدند
جنایت هولناک امروز دشمن صهیونیستی در غزه/ ۵۰ فلسطینی زخمی شدند

  به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع فلسطینی اعلام کردند که در بمباران خانه‌ای دیگر در شهر غزه تا این لحظه ۵۰ فلسطینی زخمی شدند. جنگنده‌های صهیونیستی در سومین روز از تجاوز وحشیانه به نوار غزه در ادامه جنایات خود علیه فلسطینیان در غزه یک خانه مسکونی دیگر را در […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع فلسطینی اعلام کردند که در بمباران خانه‌ای دیگر در شهر غزه تا این لحظه ۵۰ فلسطینی زخمی شدند.

جنگنده‌های صهیونیستی در سومین روز از تجاوز وحشیانه به نوار غزه در ادامه جنایات خود علیه فلسطینیان در غزه یک خانه مسکونی دیگر را در شهر غزه بمباران کردند که طی این حمله ددمنشانه، ۲۰ کودک نیز مجروح شدند.

پیشتر وزارت بهداشت نوار غزه در ساعات ابتدایی امروز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون ۴۳۶ شهروند فلسطینی از جمله ۹۱ کودک و ۶۱ زن به شهادت رسیده‌اند.

این وزارتخانه تاکید کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۷۱ فلسطینی از جمله ۲۴۴ کودک و ۱۵۱ زن فلسطینی زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: در سومین روز جنگ هستیم اما هنوز نتوانستیم کنترل اوضاع در اطراف نوار غزه را به دست بگیریم.

این در حالیست که وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست با دست زدن به صدها حمله هوایی پی در پی طی ساعات گذشته، منازل مسکونی و تأسیسات غیرنظامی و بسیاری از مساجد را ویران کرده‌اند.

این وزارتخانه اضافه کرد: تاکید می‌کنیم که تمام اهداف حملات اشغالگران صهیونیست همین مناطق مسکونی و غیرنظامی بوده است. این حملات شهدا و مجروحان زیادی برجای گذاشته که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های خبری از هدف قرار گرفتن مسجد شیخ احمد یاسین در غرب غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعداد زخمی‌های عملیات نیروهای فلسطینی تا ساعت ۸ صبح (به وقت محلی) به ۲ هزار و ۳۸۲ تن افزایش یافت.

این وزارتخانه اذعان کرد که حال ۳۵۴ تن از آنها وخیم گزارش شده و از ۲۲ تن از آنها که در کما قرار دارند قطع امید شده است.

روز گذشته کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار صهیونیست‌های کشته شده به ۷۰۰ و زخمی‌ها به ۲۱۵۰ افزایش پیدا کرده است که ۳۰۰ زخمی حال وخیمی دارند.

منبع: مـهر